فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از اجرای ۶۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۶۲ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی نیک‌یاد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه،  اظهار کرد:  برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در سه عرصه شهرستانی، بخشی و پایگاه و مسجد محوری، با حضور اقشار مختلف بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از دیدار با ائمه جمعه، برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج، همایش پیشکسوتان و غبارروبی گلزار شهدا، یاد کرده و افزود: در این هفته همچنین یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، با موضوعات روز، نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، برپایی گشت‌های امنیتی در محله‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان توسط حوزه‌های مقاومت بسیج نیز برگزار می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در تربت حیدریه تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس و در عرصه بسیج سازندگی، دو پایگاه مقاومت، افتتاح و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و نیازمند توزیع خواهد شد.

نیک‌یاد با بیان اینکه  ۶۲ برنامه گرامیداشت  هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا خواهد شد ،ادامه داد:جنگ دشمن علیه ملت ایران تمام نشده است، بلکه نوع آن تغییر کرده و امروز با عملیات‌های فریب، به خصوص در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال یأس و ناامیدی و جدایی مردم از حاکمیت است و این یعنی دفاع همچنان باقی است و فقط عرصه میدان تغییر کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.