گیلان- معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه قدس گیلان در هفته دفاع مقدس امسال، ۴۸ واحد مسکونی برای محرومان را به بهره‌برداری می‌رساند.

۴۸ واحد مسکونی محرومان هفته دفاع مقدس در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ،سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گیلان اظهار داشت: مردم این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند و جنگ هشت ساله با دفاع جانانه مردم و رهبری الهی امام راحل به نفع این ملت به پیروزی رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جهان استکبار، صدام را با امکانات کامل روانه مرزهای ایران کرده بود گفت: این ملت خواستار استقلال خود بودند و برای آن تلاش‌های بسیار کردند و تلاش و پای کار بودن مردم در دفاع مقدس موجب شد که ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن نیفتد.

وی به اقدامات سپاه گیلان در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، کشاورزی و اقدام جهت رفع و کاهش مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: سپاه قدس گیلان با برنامه‌ریزی و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی جهت رفع مشکلات گام‌های جدی برداشته است.

مصطفی‌پور از افتتاح ۴۸ واحد مسکونی برای محرومان در هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های بسیاری برای هفته دفاع مقدس در گیلان اجرا می‌شوند و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، برنامه رژه نیروهای  مسلح با حضور یگان‌های مستقر و بسیجیان استان برگزار می‌شود.

وی شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال را شعار«ما پیروزیم» اعلام کرد و اظهار داشت: سپاه قدس گیلان در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی استان اجرای برنامه‌های مختلفی را برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است تا جایی که بیش از ۵۰۰ برنامه در گیلان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.