خوزستان- نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از دل تحریم ها به اقتدار رسید گفت: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس سخت ترین و هراسناک ترین تهدیدها را به شیرین ترین و بهترین موقعیت ها تبدیل کردند.

جمهوری اسلامی از دل تحریم ها به اقتدار رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ایران ابتدا از ۳۳ روز به ۴۵ روز تبدیل شد چون صدام فکر می کرد به راحتی امکان اشغال خوزستان و بعد پیروزی در مقابل ایران را دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: قبل از حمله صدامیان به خوزستان حملاتی هم از طریق مرزهای آبی، زمینی و نقاط مختلف انجام و شهدای بسیاری را به کشور تقدیم کردیم.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای پیروزی ظلمت و تاریکی به کار برد و بیش از ۸۰ کشور دنیا در ظاهر و باطن به صورت رسمی و غیررسمی از صدام حمایت کردند و صدام در توهم جنگ برای پیروزی در مقابل کشور ایران بود.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: صدام با استعداد ۵۰ لشکر به ایران حمله ور شد و پشت دلارهای شیوخ منطقه که به میدان های نفتی چنبره زده بودند، پنهان و از به روزترین تسلیحات نظامی و اطلاعاتی از طریق مدرن ترین تجهیزات ساخته دست بشر مانند آواسک و تصاویر ماهواره ای بهره مند شد.

وی با بیان اینکه در استان خوزستان و کربلای ایران بیش از ۲۰ هزار شهید به دست این کوردلان به شهادت رسیدند عنوان کرد :مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس سخت ترین و هراسناک ترین تهدیدها را به شیرین ترین و بهترین موقعیت ها تبدیل کردند که جلوه‌ ای از کلام‌ الله مجید «ان تنصرالله و ینصرکم» بود.

وی ادامه داد: روزگاری ما نیازمند یک سیم خاردار بودیم اما با رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای و با مقاومت و برنامه‌ ریزی به چنان توانمندی هایی رسیدیم که توانستیم بدون نیاز به هیچ کشوری از موشک دوربرد نقطه زن تا پهپاد پنهانکار جنگنده و شناسایی کننده، شناورهای سطحی و زیرسطحی و همچنین تسلیحات سبک و سنگین را بسازیم.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه در دل تحریم ‌ها با عنایت الهی و امام عصر (عج) به این اقتدار رسیده و این جایگاه را پیدا کرده ایم اذعان داشت: هشت سال دفاع مقدس و تجربیات بسیار مهم به همراه ایستادگی و مقاومت ملت ایران بسیار کم ‌نظیر بود و با عنایت مدیریت جهادی و افرادی همانند شهید تهرانی ‌مقدم ها به دستاوردهای خوبی دست پیدا کردیم.

وی در پایان یاد آور شد :دستاوردهای بسیاری را داریم که به خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل شده و کشور ایران باز هم مشمول وعده های الهی خواهد بود و میوه های شیرین آن را می چشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.