خراسان شمالی- صبح امروز در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور در بجنورد برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح در خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نیروهای مسلح مستقر در خراسان شمالی اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی، در محل میدان دولت آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش می گذارند.

در این مراسم مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: آمریکا اتاق جنگ را در وزارت خزانه داری خود تشکیل داده است و ما نیز باید با برنامه ریزی و مقاومت در برابر این جنگ اقتصادی بایستیم و مردم ما که همیشه و در تمامی دوران ها در کنار نظام بوده اند، در این مقطع نیز نظام را تنها نخواهند گذاشت.

سردار علی اکبر گرمه ای بر لزوم حمایت از کارآفرینان و صنعتگران در این شرایط سخت اقتصادی تاکید کرد و گفت: اکنون باید از شعارزدگی بیرون آمده و با برنامه های عملی کشور را از این بحران عبور دهیم و اگر این مهم را به سرانجام برسانیم پیروزی برای همیشه به دست خواهد آمد.

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه ملت در این ۴۰ سال بی نظیر عمل کرده است، اظهار داشت: رزمندگان، ایثارگران و شهدا تربیت شده مکتب عاشورا بودند و در هشت سال جنگ تحمیلی جانانه جنگیدند و حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.