به مناسبت هفته دفاع مقدس ،همایش «واژه‌های تسبیح» ویژه بانوان هفتم مهرماه در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش واژه‌های تسبیح در حرم مطهر رضوی

 به گزارش قدس آنلاین،فاطمه دژبرد سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در تشریح ویژه برنامه‌های این مرکز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نخستین ویژه برنامه مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در هفته دفاع مقدس برگزاری همایش «واژه‌های تسبیح» ویژه بانوان در حرم مطهر رضوی رواق حضرت زهرا(س) در تاریخ ۷مهرماه است.
وی با بیان اینکه این همایش با حضور میهمان ویژه برگزار خواهد شد، افزود: نقاشی دو تابلو با موضوع امام رضا(ع) و نقش زنان در دفاع مقدس توسط بانوی هنرمند فاطمه عبادی، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه‌های همایش «واژه‌های تسبیح» است.
دژبرد دیدار با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس ۳۰ دیدار با خانواده های شهدای انقلاب، جانبازان ۷۰درصد معروف به شهدای قریب و  دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در سطح شهر مشهد از سوی این مرکز  انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در ۲۵ کانون منطقه‌ای در سراسر کشور از دیگر برنامه‌های مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در هفته دفاع مقدس است، تصریح کرد: این یادواره‌ها با محوریت ۸ شهید شاخص در هر استان اجرا می‌شود.  
سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده به طور کلی روزانه ۲۰ دیدار در کل کشور در ایام هفته دفاع مقدس با خانواده‌های شهدا توسط این مرکز صورت خواهد گرفت.
وی افزود: برگزاری اردوی ویژه بانوان مرتبط با خانواده‌های شهدای دفاع مقدس کارکنان آستان قدس رضوی با حضور ۲۵۰ نفر در محل باغ اردوگاه خاتون از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

منبع:آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.