مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای دربی برگشت سامانه هواداری را آماده می‌کنیم و تا آن زمان امکان تقسیم‌بندی ۹۰ به ۱۰ را خواهیم داشت.

انصاری‌فرد: سامانه هواداری استقلال آمادگی تقسیم‌بندی ۹۰ به ۱۰ را نداشت/دربی برگشت باید روز تعطیل باشد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد حسن انصاری‌فرد در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس ساعاتی پیش از شروع دربی در برنامه رادویی تهران ورزشی گفت: خدا را شکر دیشب هنگام صرف شام در خدمت بازیکنان و مربیان تیم بودیم. روحیه‌ها بالا است، اشتیاق به پیروزی در تک تک بچه‌ها وجود دارد. سرمربی انگیزه زیادی دارد. ان‌شاءالله بچه‌ها بازی خوبی ارائه بدهند که منجر به پیروزی شود و هدیه خوبی برای هواداران باشد.

انصاری‌فرد در مورد اینکه قرار بود این بازی با تقسیم‌بندی ۹۰ به ۱۰ برای تماشاگران برگزار شود، اما در نهایت ۵۰-۵۰ شد و آیا پرسپولیس از این مسئله استقبال می‌کند، گفت: ما گفته بودیم که ۹۰ به ۱۰ امکان‌پذیر نیست چون زمینه‌ها و زیرساخت‌ها فراهم نیست. البته دستگاه‌ها مشکلی ندارند، اما سامانه هواداری استقلال آمادگی این را نداشت که هواداران استقلال و پرسپولیس را تشخیص بدهد، اما ما تا زمان بازی برگشت سامانه هواداری را آماده می‌کنیم و هواداران را ثبت نام می‌کنیم و در آن بازی امکان تقسیم‌بندی ۹۰ به ۱۰ را داریم اما چون بازی رفت ۵۰-۵۰ برگزار می‌شود گفتند بازی برگشت هم ۵۰-۵۰ باشد.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال تاکید دارد بازی برگشت در روز غیرتعطیل باشد، گفت: وقتی تقسیم‌بندی تماشاگران ۵۰-۵۰ باشد چه فرقی می‌کند روز تعطیل باشد یا غیرتعطیل. اگر ۹۰ به ۱۰ بود فرق داشت اما حالا که ۵۰-۵۰ است فرقی ندارد. با این حال ما اصرار داریم بازی برگشت روز تعطیل باشد تا مردم با فراغ بال بیشتری به ورزشگاه بیایند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های کالدرون در کنفرانس پیش از بازی طبیعی بود، گفت: او با ما هماهنگ نکرده بود و نظارت و دیدگاه‌های خودش را گفت. به نظر من صحبت‌های او طبیعی بود و حرف‌های مشکل‌سازی نبود. مربیان هم مثل بازیکنان این حرف‌ها را بین خود رد و بدل می‌کنند.

انصاری‌فرد در مورد اینکه در خصوص جذب دیاباته با کالدرون صحبت کرده است، گفت: نه، چون من در آن زمان نبودم و در این مورد هم با کالدرون صحبت نکردم. من در مورد این مسائل با کالدرون صحبت نمی‌کنم. در باره تیم و مشکلات و برنامه‌های آن با سرمربی صحبت می‌کنم و کاری به گذشته ندارم.

وی در خصوص اینکه آیا پاداش خاصی برای پیروزی در دربی در نظر گرفته‌اند، گفت: پاداش‌ها در قراردادها ثبت شده و پاداش پیروزی را بر همان اساس محاسبه و پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اینکه در جلساتی که پیش از دربی برگزار شد چه تصمیماتی اتخاذ شده، گفت: مسئله مهمی که باید آن را عنوان کنم این است که الزاماتی را که فیفا و AFC به دنبالش هستند باید اجرا شود و ما باید تابع آن باشیم. هرگونه کم‌کاری و کم‌توجهی خطر تعلیق را برای ما به همراه خواهد داشت. مردم و هواداران باید به سرعت با شرایط جدید عادت کنند.بحث بلیت الکترونیکی است که مردم باید به آن عادت کنند و روش سنتی کنار برود. در ابتدای کار ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و ما از این بابت از هواداران خودمان عذرخواهی می‌کنیم اما این کار باید انجام شود. ما در این جلساتی که در این چند روزه حول این محور داشتیم، مشخص شد که نقیصه‌هایی دارد که باید سریعا برطرف شود. مطمئنم ظرف هفته‌های آینده این اتفاق می‌افتد تا هواداران بتوانند به راحتی به ورزشگاه بیایند و بروند.

منبع: فارس

انتهای پیام/‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.