یزد- فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس عرصه تقابل اسلام و کفر بود گفت : دفاع مقدس ما سند اقتدار وایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است که با تکیه بر ولایت مداری مسئولان و مردم مخلص نظام حاصل شده است .

دفاع مقدس سند اقتدار وایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ،سرهنگ رضا پورشمسی صبح یک شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه درستان ، استاندار یزد ، فرمانده سپاه الغدیر استان ، فرمانده نیروی انتظامی و دیگرمسئولان استانی و با حضور پرشورمردم یزد درمیدان امام حسین یزد برگزار شد اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس عرصه تقابل اسلام کفر بود که به لطف الهی به نفع  ولایت مداران و دین داران به پایان سید و این دفاع ادامه  فریاد های هیهات من الذله امام حسین (ع) و یارانش در عاشورا است امروزه  نیروهای مسلح در اوج اقتدارهستند و این نیروها آماده نابوده کردن هیمنه پوشالی استکبار جهانی است .

وی افزود: دشمن امروزه توان مقابله و ایستادگی در برابر نیروهای مسلح ایران را ندارد و خودشان هم بر این موضوع اعتراف کرده اند که ایران اسلامی در اوج عزت سر بلندی و اقتدر بسر می برد .

 پورشمسی تصریح کرد: دفاع مقدس ما سند اقتدار وایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی بوده که با تکیه بر ولایت مداری مسئولان و مردم  مخلص نظام حاصل شده است .

فرمانده ارشد سپاه الغدیرگفت : نیروهای مسلح کشور و استان یزد از اقتدار خاصی برخوردارهستند و این نیروها امروز آمادگی دارند که در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده وهیمنه پوشالی آنها را در برابر چشمان تمام جهانیان فرو بریزند.

 وی افزود : امروزهم نیروهای نیروهای نظامی و انتظامی استان و بسیجیان دریا دل با توکل به قدرت لایزال الهی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان که درسند ارزشمند  بیانه گام دوم انقلاب فرمودند نیروی انسانی مستعد و کار آمد با زیر بنای دینی مهمترین  ظرفیت  امید بخش در گام دوم انقلاب اسلامی است آمادگی دارند برای مقابله با استکبار جهانی قد علم کنند.

پورشمسی دفاع مقدس را رویدادی منحصربفرد در جهان عنوان کرد و گفت: بزرگداشت این مهم نقش مهمی در بیمه کردن ارزش‌های انقلاب در برهه‌های مختلف ایفا می‌کند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.