خراسان جنوبی _امام جمعه بشرویه گفت :مبارزه جبهه حق با باطل از ابتدای خلقت بشر بوده و خواهد بود و کسانی که به زعم خود مسائل سیاسی را پیگیری نمی کنند با دشمن همسو میشوند.

بی توجهی به مسائل سیاسی همسویی با دشمن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛حجه الاسلام والمسلمین معلمی امام جمعه بشرویه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛پاسداران و بسیجیان که در اولین روز از هفته دفاع مقدس ودر محل مصلی امام خمینی(ره)برگزار شد؛ بااشاره به پیروزی های جبهه حق بر باطل گفت : مسئله مبارزه دو جبهه حق و باطل از اول خلقت انسان بوده و خواهد بود ومرزحق و باطل را همه می شناسند.

وی گفت :برخی به خیال اینکه در مسائل سیاسی وارد نمی شوند و فقط به دنبال روضه خوانی و عبادت در خلوت هستند به ترویج حقانیت اسلام کمک میکنند ولیکن این گروه همسو با تفکرات استکباری می شوند که قصد دارد مردم در امور سیاسی دخالت نکنند تا دامنه سلطه خود را بیشتر کند.

حجه الاسلام‌معلمی یاد آور شد:تشخیص معیار های حق از باطل بسیار آسان است ؛آیا کسی میتواند بگوین من نمی دانم حسین بر حق بود یا یزید؛عربستان بر حق است یا یمن و یا در هشت سال جنگ تحمیلی ایران بر حق بود یا جبهه استکبار و حامیان صدام ؛بنا براین آنهایی که چشم بر حق بستند دردام  جبهه دشمن گرفتار می شوند.

امام جمعه بشرویه با اشاره به پیروزیهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس هم گفت :ملت ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام توان و از خود گذشتگی در مقابل جبهه باطل ایستادندوشهدای عزیزی را در راه حق تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امروزه این شهدا هستند که مسیر بر حق نظام مقدس جمهوری اسلامی را تعیین می کنند.

وی ضمن توصیه به بسیجیان مدیران و اقشار مختلف مردم برای بصیرت افزایی هم گفت :ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در طول چهل سال از پیروزی انقلاب در تمام صحنه ها از دست آوردهای مختلف و بخصوص تامین امنیت داخلی و خارجی حمایت کرده واز رهبری جامعه اسلامی پیروی داشته و دارند و در فتنه ۸۸ هم نشان دادند که هیچ گروه و فرقه فتنه انگیزی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به وحدت و ولایت پذیری این‌ملت وارد کند.

  در ادامه این نشست سرهنگ دوم پاسدار مهدی حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه هم ضمن تشریح برنامه های دفاع مقدس گفت :در اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سیاست نه شرقی و نه غربی را تدوین کردند در حالیکه عده ای معتقد بودند که بدون تکیه به یکی از  قدرتها نمی توان به پیروزی رسید ولی ملت ایران اسلامی و رزمندگان عزیز با توکل برخدا و داشته ها و توان داخلی چهل سال است که در مقابل تمام تهدیدات مختلف رژیم های معاند ایستاده اند و امروز به بالاترین قله های پیشرفت همه جانبه دسترسی دارند.

وی گفت :امسال با توجه به دستورات ابلاغی از سوی فرماندهی کل برنامه رژه نیروهای مسلح فقط در مراکز استانها برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه بشرویه اظهار داشت :در هفته دفاع مقدس با برنامه ریزیهایی که در کمیته های  سیزده گانه تدوین شده بیش از یکصد و شصت برنامه در قالب فعالیت های فرهنگی؛بصیرتی؛عمرانی و همایش ها و تجمعات بسیجیان و همچنین یادواره های شهدای آبروی محله و پایگاهها و محلات را برگزار خواهیم کرد که انتظار می رود با استقبال خود جوش و حضور حماسی مردم مومن و انقلابی شهرستان روبرو شود .

یادآوری می شود قبل از این دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس به همراه امام جمعه و فرماندار ومسئولین ادارات با حضور بر مرقد شهدای گمنام بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید عهد نمودند .

/انتهای پیام .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.