استاندار خراسان رضوی گفت: ایران عزیز ما این لیاقت را دارد که روی پای خود بایستد؛ باید در جنگ اقتصادی مانند فرهنگ دفاع مقدس پای کار بیاییم و مردم را همراه کنیم، امروز اگر مردم همراهی کردند و به سمت اقتصاد مردمی آمدیم، تحریم را پشت سر می‌گذاریم و قدرت‌های جهانی پای مذاکره می‌آیند، نه اینکه ما پای میز مذاکره برویم.

با اقتصاد مردمی تحریم را پشت سر گذاشته و قدرت‌ها را پای میز مذاکره می‌آوریم

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی صبح امروز در رزمایش نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که در بلوار نماز مشهد انجام شد، اظهار داشت: حدود 38 سال پیش صدام حسین با تحریک آمریکا و کشورهای قدرتمند و کشورهای منطقه با تمام تجهیزات به ایران حمله کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدام حسین زمانی این کار را انجام داد که تازه جمهوری اسلامی استقرار یافته بود، نیروهای مسلح در شرایط آمادگی نبودند، سپاه فقط در حوزه امنیت شهرها بود، نهادهای رسمی توان اداره کشور را نداشتند و با درگیری های داخلی مواجه بودیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: مقاومت‌هایی در برخی از نقاط اتفاق افتاد و مردم ایستادگی کردند، موفق شدیم صدام را متوقف کنیم همه امکانات برای او مهیا شده بود اما با وجود همه پشتیبانی‌ها برای صدام موفق شدیم در مدت دو سال با عملیات‌های پیروزمندانه ادغامی، عراق را به مرزهای خودش برگردانیم.

رزم حسینی با اشاره به فرمان امام راحل(ره) برای حضور جوانان در دفاع مقدس اظهار کرد: آن نسل بی‌ادعا در همه اقشار برای دفاع هجوم آوردند، مردم ایران برای دفاع جهاد کردند و موج موج جوانان حضور پیدا کردند، لشکرهایی در سپاه با کمک ارتش به وجود آمد و دشمن را به آن طرف مرزها منتقل کردیم.

رئیس شورای تأمین استان خراسان رضوی یادآورشد: امروز می‌خواهیم بگوییم ما ملت صلح‌جویی هستیم، در هیچ نقطه‌ای شروع کننده جنگ نبودیم و برای سربلندی جهاد می‌کنیم، درود خدا بر شهدای عالی‌قدر دفاع مقدس و درود خدا بر صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا، امروز اگر می‌خواهیم همانطور که در زمان جنگ با همراهی، همدلی و همگرایی زیر پرچم ولایت فقیه بودیم در جنگ‌های اقتصادی نیز موفق شویم در کنار هم باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند ایرانی مستقل باشد و بتواند آقایی کند، تصریح کرد: ایران عزیز ما این لیاقت را دارد که روی پای خود بایستد؛ باید در جنگ اقتصادی مانند فرهنگ دفاع مقدس پای کار بیاییم و مردم را همراه کنیم، امروز اگر مردم همراهی کردند و به سمت اقتصاد مردمی آمدیم، تحریم را پشت سر می‌گذاریم و قدرت‌های جهانی پای مذاکره می‌آیند، نه اینکه ما پای میز مذاکره برویم.

رزم حسینی گفت: دشمنان وقتی دیدند همه قوا امروز در کنار هم هستند اقتدار ایران را درک می‌کنند، اگر در کشورهای منطقه مانند دفاع مقدس روی به اقتصاد درونی بیاوریم در عرصه‌های مختلف موفق می شویم.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: رسالت جوانان نسل حاضر این است که برای سربلندی کشور باید راه شهدا را ادامه داده و تعصب خود را در عمل نشان دهند، نباید تحت تاثیر تبلیغاتی که راه انداخته‌اند قرار بگیریم، چراکه می‌خواهیم کشوری مستقل اسلامی و آباد داشته باشیم.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.