مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه ثبت شکایات و رسیدگی در هیات های تشخیص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در حال راه‌اندازی است و تمامی مراحل آن انجام شده و فاز تجدیدنظر آن نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش قدس آنلاین ، کوروش یزدان، در جلسه کمیسیون کار، مالیات و تامین اجتماعی اتاق مشهد که با حضور جمعی از مقامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالان اقتصادی استان برگزار شد، اظهار کرد: براساس این سامانه،ثبت شکایات در مراجع حل اختلاف کار به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و این امر موجب کاهش رفت‌ و آمد، تسهیل در رسیدگی و تسریع در امور می شود. کارفرمایان می‌توانند صرفا با یک بار مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت و احراز هویت، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی خود، به بیش از 40 زیرسامانه از سامانه جامع روابط کار دسترسی داشته و از تمامی خدمات قابل ارائه غیر حضوری استفاده نمایند و در حال حاضر پیگیر آن هستیم که تا پایان سال جاری 18 زیر سامانه کار خود را آغاز کند.

وی تصریح کرد: در این سامانه کارفرمایان می‌توانند از فرآیند بررسی پرونده‌ها آگاهی پیدا کنند و امیدواریم با عملیاتی کردن سیاست‌های دولت الکترونیک و دسترسی عموم مردم به این سامانه‌ها، بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب، مطالبات مردم را به خوبی پاسخگو باشیم.

ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.