سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، گفت: ۹۰۰ مورد بازرسی از ابتدای شهریور تاکنون در حوزه لوازم‌التحریر در مشهد انجام دادیم که ۴۲ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۷۰ میلیون ریال تنظیم شده است.

۴۲ پرونده تخلف در حوزه لوازم‌التحریر به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال
به گزارش قدس آنلاین ؛ رضا شجاعی ، در خصوص تخلفات صورت گرفته در حوزه لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: ما طرح نظارتی خود را از یک شهریور تا ۱۰ مهر انجام می‌دهیم که با دستگاه‌های مختلف و به صورت گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی مطابق با برنامه‌های هر ساله اجرا می‌شود.

وی افزود: در این خصوص ۹۰۰ مورد بازرسی را از ابتدای شهریور تاکنون در مشهد انجام دادیم که با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دیگر این طرح را پیگیری کردیم و در همین راستا ۴۲ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۷۰ میلیون ریال در حوزه نوشت‌افزار تنظیم و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد که بیشترین تخلف در زمینه گران‌فروشی بوده است.

شجاعی گفت: عملا هنوز از این طرح باقی مانده و ما درگیر بازگشایی مدارس هستیم. شهروندان شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ یا سامانه پیامکی دریافت شکایات سازمان ۳۰۰۰۸۱۲۴ اطلاع دهند تا ما را در برخورد با متخلفان کمک کنند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی، در خصوص تخلفات صورت گرفته در نمایشگاه لوازم‌التحریر، گفت: در بخش لوازم‌التحریر نمایشگاه، بازرسی سازمان و اتاق اصناف حضور دارند و در حال بررسی هستند. در محل نمایشگاه سه فرم به عنوان عدم درج قیمت تنظیم شده و تخلف دیگری نداشتیم.

منبع : ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.