مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پذیرش یک هزار و ۱۰۰ دانشجوی جدید در این دانشگاه خبر داد.

پذیرش یک هزار و ۱۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، امیررضا صالح‌مقدم امروز در حاشیه نام‌نویسی از دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان اظهار کرد: نام نویسی از دانشجویان پسر روزهای ۳۱ شهریور و اول مهر ماه و دانشجویان دختر روزهای دوم و سوم مهر ماه به طور متمرکز در پردیس دانشگاه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه «در سال جاری یک هزار و ۱۰۰ نفر در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکترای عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شده اند»، خاطرنشان کرد: دانشجویان پس از نام‌نویسی اولیه برای انتخاب واحد به دانشکده‌های محل تحصیل ارجاع می‌شوند.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه «بر اساس برنامه‌ریزی در مدت یک ساعت تمامی مراحل نام نویسی، ارائه کارت دانشجویی، کارت تغذیه و کارت استخر صادر و فعال می‌شود»، تصریح کرد: همچنین از دانشجویان متقاضی خوابگاه نیز نام‌نویسی و محل خوابگاه و شماره اتاق آنان تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: در زمان نام‌نویسی، پایش سلامت و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت دانشجویان نیز انجام می‌شود و در صورت نیاز، دانشجویان برای پیگیری‌های بالینی به پزشکان ارجاع می‌شوند.

صالح مقدم افزود: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید روز دوشنبه هشتم مهر ماه در تالار رازی برگزار می‌شود و به طور همزمان همایش والدین و دانشگاه به منظور تعامل بیشتر با خانواده دانشجویان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.