مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان خراسان رضوی گفت: اگرچه جابه جایی ها در آستانه انتخابات محدود می شود اما احتمال هرگونه تغییر حتی تا روز انتخابات وجود دارد.

تغییر در فرمانداری ها تصمیمات مدیریتی است و نباید وارد حاشیه سازی کرد

محمد علی نبی پور در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت:تغییر در فرمانداری ها تصمیمات مدیریتی است و نباید آنها را وارد  حاشیه سازی کرد.

وی در مورد اینکه چندی پیش وزیر کشور اعلام کرد تا پایان انتخابات تغییری در فرمانداری ها رخ نخواهد داد ،بیان داشت: اگرچه جابه جایی ها در آستانه انتخابات محدود می شود، اما این به معنای آن نیست که اصلا انجام نشود بلکه به دلایلی و بنا بر ضرورت های مدیریتی شاید نیاز باشد تا روز انتخابات نیز تغییراتی در فرمانداری ها و سطوح مدیران میانی اتفاق بیفتد از این رو نمی توان به طور دقیق و با اطمینان اعلام کرد که تا پایان انتخابات هیچ گونه تغییر و جابه جایی انجام نخواهد شد.

نبی پور ادامه داد: بر طبق قانون وظیفه مدیریت و اداره انتخابات در هرشهرستان برعهده فرماندار است و تاکید ما نیز برثبات فرمانداران است زیرا در ایام نزدیک به انتخابات ، هرگونه جابه جایی  ممکن است مسائل و اسیب هایی  را ایجاد کند ولی گاهی اوقات تغییرات اجتناب ناپذیر است و به ناچار باید تغییرات مدیریتی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان خراسان رضوی  فقط فرمانداری خوشاب با سرپرست اداره می شود، بیان داشت: تغییر در فرمانداری خوشاب طبیعی و به دور از مسائلی است که به صورت غیرر سمی در فضای مجازی اعلام شده است. از طرفی  گزینه مورد نظر برای این فرمانداری نیز معرفی و در حال بررسی است . همچنین در حال حاضر برنامه ای از قبل تعیین شده  برای تغییر در فرمانداری ها نداریم و انتصاب ها به سوی معاونت های فرمانداری ها و بخشداری ها متمرکز و ثبات پیدا خواهد کرد.

نبی پور اظهار کرد: اگرچه بر استقرار نیروها در همه سطوح در محل خدمت تاکید ویژه شده است و از همان ابتدا نیز انتصابات با این پیش شرط صورت می گیرد،اما به دلیل نبود زیرساخت های لازم در برخی مناطق؛ مدیران به ناچار در نزدیکترین منطقه به محل خدمت سکونت پیدا می کنند.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.