۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 671389

بوشهر- طرح یاریگران زندگی باهدف ایجاد حس مسئولیت در میان مردم و گروه‌های مختلف اجتماعی به‌منظور پیشگیری از وقوع اعتیاد امسال در ۲۰ درصد مراکز آموزشی استان بوشهر اجرا می‌شود.

اجرای طرح یاری گران در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: طرح یاریگران زندگی در محیط‌های هدف شامل خانواده، مراکز آموزشی، محیط‌های کاری و محله‌های شهری و روستایی و شیوه یاری‌رساندن به افراد، قربانیان ناشی از سوءمصرف مواد مخدر و صیانت اجتماعی از بهبودیافتگان آموزش داده می‌شود.

ارسطو ترکمان‌منش روز شنبه در نشست کارگروه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: با اجرای طرح یاریگران زندگی هرروز فرد و خانواده‌ها با آشنایی و اشراف کامل به معضلات و خطرها، آسیب‌های ناشی از مواد مخدر و اعتیاد می‌توانند یاریگر زندگی فرد و یا خانواده‌های دیگری باشند.

وی بیان کرد: تدوین طرح یاریگران زندگی در اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب، بند ۵۷ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه و تدبیر رئیس‌جمهوری و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر باهدف کاهش تقاضای مواد مخدر و روان‌گردان‌ها در قالب کاهش نرخ شیوع اعتیاد در محیط‌های اجتماعی تدوین‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.