سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: درآمدها و حقوق نمایندگان مجلس باید شفاف سازی شود، مردم حق دارند که بدانند چطور برخی از نمایندگان در منازل ۱۰۰ میلیارد تومانی زندگی می‌کنند.

ایران به دنبال جنگ نیست/درآمدها و حقوق نمایندگان مجلس باید شفاف سازی شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن قدیری ابیانه، در همایش بصیرتی بسیجیان شهرستان خوشاب اظهار کرد: شهدا هیچ احتیاجی به برگزاری یادواره‌ها ندارند بلکه این ما هستیم که احتیاج داریم یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه داریم.

وی با تأکید بر اینکه کشور ایران به دنبال جنگ نیست، افزود: هدف ما در سیاست بازدارندگی است، با توجه به شرایط امروزی جنگ نفوذ، جنگ اقتصادی و فرهنگی است لذا در این زمینه باید عوامل نفوذ را شناسایی و رسوا کنیم.

قدیری ابیانه با انتقاد از عزل سریع فرماندار شهرستان خوشاب، تصریح کرد: ای کاش در دولت افرادی که حقوق نجومی ‌می‌گرفتند با این سرعت عزل می‌شدند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با انتقاد از اینکه برخی، برخوردهای قوه قضاییه با اختلاس‌گران را سیاسی اعلام می‌کنند، ابراز کرد: چطور برخی افراد که پول نداشتند منزل زیرزمینی را اجاره کنند امروز به املاک ۱۰۰ میلیارد تومانی رسیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز وقت مبارزه با فساد است، گفت: چرا برخی از نمایندگان مجلس از صحبت‌های حجت‌الاسلام پناهیان انتقاد می‌کنند، مگر نه اینکه دانستن حق مردم است.

قدیری ابیانه اضافه کرد: مردم می‌خواهند بدانند یک نماینده مجلس، از کجا چندین میلیارد تومان برای رسیدن به پست نمایندگی مجلس هزینه می‌کند؟

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم، بیان کرد: ما با انتخاب خودمان می‌توانیم ابوموسی اشعری یا مالک اشتر را به نمایندگی مجلس انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه برخی تلاش دارند برای رسیدن به نمایندگی مجلس رای بخرند و یا خدعه کنند، ابراز کرد: این افراد وقتی به مجلس بروند به جای مبارزه با فساد به دنبال رانت خواهند بود.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات امروز جامعه ازدواج جوانان و مشکل اشتغال آنان است، گفت: سؤالی برای برخی افراد مبنی بر اینکه چرا باید ایران از پول نفت خود به کشورهای مانند عراق، حزب الله و سوریه کمک کند، پیش آمده لذا باید در جواب آنان گفت:هر عقل سلیمی حکم می‌کند که برای حفظ ایران اسلامی باید به حزب الله کمک کنیم.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه امنیتی که در ایران وجود دارد در آمریکا و اروپا وجود ندارد، گفت: مردم ایران روزی خواستار بیدار شدن کشورهای مسلمان بودند و امروز ملت‌های یمن، لبنان، عراق و سوریه بیدار شده‌اند و راه مقاومت را در پیش گرفته‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.