رییس بخش اورژانس تخصصی عدالتیان گفت:ماهانه ۲۰ هزار بیمار به این اورژانس مراجعه می کنند که از این تعداد ۲ هزار بیماراز طریق اورژانس ۱۱۵ به این مرکز درمانی ارجاع داده می شوند.

مراجعه ماهانه ۲۰ هزار بیمار به اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محسن ابراهیمی با اشاره به اینکه اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) آماده خدمت رسانی به بیماران در دهه آخر ماه صفر است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه زائران زیادی در دهه آخر ماه صفر به شهر مشهد مشرف می شوند ،در این ایام فعالیت اورژانس عدالتیان چند برابر می شود.

وی با اشاره به اینکه ماهانه ۲۰ هزار بیمار به این اورژانس  مراجعه می کنند که از این تعداد ۲ هزار بیماراز طریق اورژانس ۱۱۵ به این مرکز درمانی ارجاع داده می شوند،افزود:برخی اوقات شاهد هستیم عزاداران و زائران داروهای خود را به ویژه در حوزه بیماریهای قلبی همراه خود ندارند و در مشهد دچار مشکل می شوند بنابراین توصیه می شود قبل از تشرف حتما داروهای خود را بررسی کنند تا دچار ناراحتی نشوند.

دکتر ابراهیمی با تاکید براینکه زائران مبتلا به بیماری نارسایی کلیوی باید هماهنگی لازم را برای انجام دیالیز در مشهد قبل از حضور در این شهر انجام دهند، اظهار کرد: بیماران نارسائی کلیه که نیازمند دیالیز هستند باید برنامه ریزی کنند که طی اقامت در مشهد بتوانند از خدمات مناسبی بهره مند شوند.

رییس بخش اورژانس تخصصی عدالتیان افزود: از تعداد مراجعان به اورژانس ۱۱۵ ، هزار بیمار سرپایی هستند که در اورژانس خدمات اولیه دریافت می کنند و برای خدمات تخصصی به پزشکان ارجاع داده می شوند.

وی ابراز کرد: کلینیک ویژه ایثار و حضرت رسول(ص) نیز تحت نظر دانشگاه فعالیت می کنند که می توانند به بیماران ارائه خدمت کنند و از حجم بیماران اورژانس عدالتیان بکاهند.

منبع : صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.