همدان-فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۳ تن ذرت قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان تویسرکان خبر داد.

کشف ذرت قاچاق در تویسرکان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کامرانی صالح بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان مستقر در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور، به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ تن و ۷۶۰ کیلو ذرت قاچاق و فاقد مجوز کشف و با توجه به این که راننده محل بارگیری را در یکی از روستاهای اطراف تویسرکان و در یک مرغداری اعلام کرد، سریعاً اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و تعزیرات شهرستان به این محل مراجعه کردند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از انبار این مرغداری، ۶۱ تن ذرت قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این راستا ۳ نفر تحویل اداره تعزیرات شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به این که ارزش کالای مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: شهروندان هشدارها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.