یزد - همزمان با سراسر کشور و به مناسبت بازگشایی مدارس زنگ آغاز مدارس توسط نماینده ولی فقیه در استان یزد دردبیرستان دوره اول مهدیزاده یزد به صدا درآمد .

زنگ آغاز مدارس در یزد نواخته شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم که با حضور استاندار یزد فرماندار و برخی مدیران استانی  که مناسبت بازگشایی مدارس در دبیرستان دوره اول مهدیزاده برگزارشد اظهارداشت : سال تحصیلی جدید را در حالی شروع می کنیم  که این  وزارتخانه  برای اجرایی شدن سند  تحول بنیادین عزم خود را جزم کرده و ما خود را برای اجرایی شدن رویکرد تعلیم وتربیت تمام ساحتی آماده کرده ایم .

عباسعلی دانایی فرافزود: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای فراهم کردن بسترهای لازم جهت تحقق متوازن سند تحول بنیادین به کارمی بنند و امید داریم آموزش را به چیزی که دراین سند در نظر گرفته شده برسانیم.

وی تصریح کرد : مهمترین وظیفه و رسالت آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی برای  آینده نظام و کشوراست و تربیت نیروی موثر و کارآمد که به درد جامعه بخورد و در تمام ابعاد رشد داشته باشد و ما باید ازرشد تک بعدی دوری کنیم که این مهمترین رویکرد سندتحول بنیادین است .

دانایی خاطر نشان ساخت: ما برای اجرای این رسالت ازهیچ کوششی دریغ نمی کنیم  تا بتوانیم در پایان سال به نتیجه و چشم انداز مناسبی دست پیدا کنیم واین نوید را به خانواده ها وهمه دانش آموزان می دهیم  که برای رشد تمام ساحتی دانش آموزان از مقطع پیش دبستانی تا مقطع دبیرستان و درهمه ابعاد اعتقادی، اخلاقی، جسمانی ، ورزشی ،علمی، آموزشی ، سلامت ، بهداشت و ارتقای مهارت آاموزی تمام تلاش خود را بکاربگیریم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.