چندی قبل امام جمعه اهل سنت آزادشهر که در مراسم حج امسال حضور یافته بود، در خطبه‌های نماز جمعه انتقادات ساده‌ای را از مدیریت عربستان سعودی مطرح کرد.

فحاشی مدیر تلویزیون سعودی به امام‌جمعه اهل‌سنت ایران

قدس آنلاین: آنگونه که در پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان اهل سنت ایران (پرسشگران) منعکس شده است، مولوی "محمدحسین گرگیج" نیاز اماکن مذهبی عربستان به توسعه امکانات رفاهی برای زائران و حاجیان را گوشزد و بدرفتاری  مأموران امنیتی سعودی در اطراف مسجدالحرام با مهمانان این کشور را تقبیح کرد. 

اما مدیر شبکه وهابی "کلمه" که خود را صدای اهل‌سنت ایران جا می‌زند و در واقع با دریافت بودجه از ریاض، منافع رژیم سعودی را تعقیب می‌کند؛ این انتقادات عادی را برنتافت و گوینده را آماج فحاشی و تهمت قرار داد.

به گزارش جام نیوز«عبدالفتاح خدمتی» که خشم در گفتارش موج می‌زد، با لحنی زننده و دور از شئونات رایج، مولوی گرگیج را "نمک‌نشناس"، "جیره‌خور شیعیان رافضی تکفیری" و "حسود" قلمداد کرد و به وی هشدار داد که از انتقاد و بدگویی نسبت به رژیم سعودی پشیمان خواهد شد!

وی با این اظهارات زننده و تهدیدآمیز، بار دیگر ثابت کرد که تلویزیون‌های وهابی فارسی‌زبان هیچ تعلق خاطر و وجه اشتراکی با جامعه محترم اهل‌سنت ایران نداشته و تنها مأمور به پیشبرد سیاست‌های دیکته‌شده از جانب آل سعود هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.