رئیس‌جمهور ونزوئلا از تلاش آمریکا برای خرابکاری در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۲۰ ونزوئلا و پیش گرفتن سیاست افراطی واشنگتن علیه کاراکاس خبر داد.

مادورو: آمریکا درصدد خرابکاری در انتخابات پارلمانی ونزوئلاست

به گزارش گروه بین الملل قد س آنلاین، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی ونزوئلا امروز دوشنبه در مصاحبه با شبکه روسی ۲۴ از تلاش آمریکا برای خرابکاری در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۲۰ ونزوئلا خبر داد.

وی با اشاره به اینکه دولت واشنگتن در حال تدوین راه‌هایی برای تضعیف انتخابات پارلمانی ۲۰۲۰ در ونزوئلا است گفت: شخصا به جوامع بین المللی هشدار می‌دهم که دولت فعلی آمریکا با سیاست‌های افراطی خود و تلاش برای جنگ غیرمتعارفی که علیه ونزوئلا در پیش گرفته است به دنبال خرابکاری در انتخابات پارلمانی ماست. می‌دانید چرا؟ زیرا همانطور که می‌دانید اقدامات آن‌ها برای دخالت و خرابکاری در انتخابات ۲۰ مه سال ۲۰۱۸ شکست خورد. من به شما اطمینان می‌دهم در ماه سپتامبر [موعد انتخابات پارلمانی] دولت افراطی ترامپ با شیوه‌های غیر متعارف علیه ونزوئلا قصد دخالت و خرابکاری دارد.

گفته می‌شود انتخابات پارلمانی ونزوئلا اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی برگزار می‌شود و و در این انتخابات با انتخاب مردم ۱۶۷ نماینده وارد مجلس می‌شوند.

مادورو پیشتر آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات پارلمانی اعلام کرده بود.

بحران ونزوئلا در ماه ژانویه سال جاری پس از آن آغاز شد که خوآن گوایدو، سرکرده مخالفان این کشور با حمایت آمریکا خود را رئیس جمهور موقت معرفی کرد و خواستار کناره گیری مادورو شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.