اورژانس ۱۵هزار و ۲۶۵ ماموریت طی شش ماه نخست امسال در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن انجام داده است.

۱۵ هزار ماموریت اورژانس در غرب خراسان رضوی انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار  گفت: از این تعداد ماموریت،  ۱۰ هزار و ۱۷۵ مورد مربوط به اعزام های درون شهری و پنج هزار و ۹۰ مورد مربوط به حوادث برون شهری و جاده ای بوده است.
دکتر عباس کافی افزود: در مجموع این ماموریت‌ها به بیش از ۱۷ هزار مصدوم و بیمار فوریت‌های پزشکی داخلی خدمات امدادی ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر حجم ماموریت های اورژانس سبزوار مربوط به حوادث ترافیکی است ادامه داد: طی شش ماه نخست امسال، پنج هزار و ۴۴۵ مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی شهری و جاده ای به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: در این مدت بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان ۴۰ سورتی پرواز انجام داد که منجر به امدادرسانی به ۶۰ مصدوم حوادث جاده ای و  بیمار شد.
کافی افزود: کارشناسان و تکنسین های این مرکز  در این مدت پنج مورد زایمان موفق و ۱۷ مورد احیای قلبی و ریوی موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.
اورژانس سبزوار با ۲۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک مرکز ارتباطات و دو مرکز پیام، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک اتوبوس آمبولانس ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی غرب خراسان رضوی را برعهده دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.