رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: یکی از دانشجویان‌ این دانشگاه در دومین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی را کسب کرد.

دانشجوی سبزواری پژوهشگر برتر جشنواره پایان‌نامه‌های کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا سعیدی‌اصل  عنوان کرد:  فاطمه عباسیان دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد "رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی گرایش فناوری مواد غذایی" دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با پایان‌نامه «بهینه‌سازی فرمولاسیون ژله نوشیدنی- گیاهی حاوی ژلاتین و عصاره بهارنارنج با استفاده از طرح مخلوط» در این جشنواره شرکت کرده بود.

وی ادامه داد : این پایان‌نامه که با راهنمایی و همکاری دکتر عبدالرضا میرچولی برازق تهیه و تنظیم شده بود، ‌ توانست عنوان «پایان‌نامه‌ برتر» را به خود اختصاص دهد و فاطمه عباسیان نیز به عنوان «پژوهشگر برتر» مورد تجلیل قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران به‌عنوان یکی از جشنواره‌های تحت نظارت آکادمی بین‌المللی علوم و تکنولوژی ایران، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده و در زمینه انتشار مقالات، پایان‌نامه‌ها، کتاب‌ها و دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی فعالیت می‌کند.

سعیدی‌اصل افزود: هدف از برگزاری سالانه این جشنواره، انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی کشور و در دسترس قرار دادن آن‌ها برای عموم علاقه‌مندان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با بیان اینکه واحد سبزوار، نخستین واحد در بین دانشگاه‌های ایران است که در سال ۸۶  موفق به دریافت مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی تکنولوژی مواد غذایی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد، گفت: گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی واحد سبزوار با بهره‌گیری از امکانات پژوهشی و آموزشی گسترده شامل آزمایشگاه‌های تخصصی شیمی و تجزیه‌ی مواد غذایی، میکروبیولوژی، کنسروسازی، غلات، روغن، قند، لبنیات، تخمیر، فرآوده‌های گوشتی، تحقیقات پیشرفته، کارگاه مکانیک، سایت کامپیوتر و اینترنت، اتاق رسم و بهره‌مندی از اساتید مجرب به یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های آموزشی و پژوهشی کشور در این شاخه علمی تبدیل شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.