خراسان شمالی-رئیس اداره امور قرآنی، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از راهیابی ۵ نفر از فعالان قرآنی استان به چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

راهیابی ۵ نفر از خراسان شمالی به مسابقات سراسری قرآنی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، اظهار داشت: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه از ششم تا ۱۹ مهر سال جاری با حضور ۸۳۰ نخبه قرآنی کشوردر اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش برادران از ششم تا یازدهم مهر در ۸ رشته همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء و در بخش خواهران از یازدهم تا نوزدهم مهرماه در ۷ رشته همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، ترتیل، قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء برگزار خواهد شد.

صالحی‌نیا افزود: برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل و قرائت به سی و هفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم راه پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: پنج نفر نیز از خراسان‌شمالی در بخش خواهران به این مرحله از مسابقات قرآن راه یافته‌اند که با دیگر برگزیدگان به رقابت می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.