البرز- رئیس هیئت تکواندوی استان با بیان اینکه همه مدال آوران جهانی تاریخ تکواندو ایران البرزی هستند، گفت: ورزشکاران البرزی در دو بخش پسران و دختران در شرایط ایده آل بسر برده و حضور پررنگ آن ها در اردوی تیم ملی گواه این ادعا است.

همه مدال آوران جهانی تاریخ تکواندو بانوان ایران البرزی هستند

محمد نوذری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تیم تکواندوی البرز برای نخستین بار در تاریخ بانوان این رشته در مسابقات قهرمانی کشورکه به میزبانی تبریز برگزار شد توانست ۸ نماینده در ۸ وزن مختلف روانه فینال کند که ماحصل آن  ۵ طلا و ۳ نقره بود.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد تکواندوکاران البرزی در ۶ ماه نخست سال جاری گفت: خوشبختانه ورزشکاران مستعد البرزی در عرصه بین المللی خوش درخشیدند و مهلا مؤمن زاده با کسب مدال نقره جهانی توانست به دومین بانوی مدال آور ایران در تاریخ این رقابت ها لقب گیرد تا در کنار کیمیا علیزاده دو نماینده استان البرز در ورزش کشور باشند که موفق به کسب مدال جهانی شده اند.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز با اشاره به میزبانی کرج از مسابقات استعدادهای برتر گفت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج برگزار و البرز از بین ۳۰ استان شرکت کننده عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

نوذری تصریح کرد: البرز در رده های پایه در شرایط بسیار خوبی بسر می برد و آینده بسیار خوبی را برای این رشته در استان می توان متصور بود چراکه رده های پایه البرز از امکانات زیرساختی بسیار خوبی برخوردار و در اغلب مسابقات دارای عناوین اول تا سوم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.