البرز- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از افتتاح ۳ ایستگاه جدید در این کلانشهر خبرداد و گفت: شهر کرج باتوجه به افزایش جمعیت نیازمند وجود ایستگاه های آتش نشانی متعدد بوده که در همین راستا ۳ ایستگاه جدید به مناسبت روز آتش نشان به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از ۳ ایستگاه جدید همزمان با روز آتش نشان

محمد یساولی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مجموعه ورزشی مهرشهر نیز هفتم مهرماه سال جاری به منظور رفاه حال نیروهای آتش نشانی افتتاح و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی کرج از نصب ۳۰ شیر هیدرانت در ۶ ماه نخست سال جاری در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: کرج پیش از این دارای ۶۲ شیر هیدرانت بود.

یساولی ادامه داد: ۵۰ شیر هیدرانت دیگر هم خریداری شده که در سطح شهر نصب خواهد شد این در حالی است که اولویت با محل های پرخطر، هسته مرکزی و خیابان های پرترافیک شهر است.

وی به اهمیت شیر هیدرانت اشاره کرد و گفت: این تجهیزات در تسریع و کیفیت عملیات بسیار نقش داشته و از این که افزایش این دست تجهیزات را شاهد هستیم احساس خرسندی می کنیم.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از اختصاص بودجه ۲۱ میلیاردی برای خرید تجهیزات عملیاتی خبر داد و گفت: تجهیزات موجود باتوجه به جمعیت به هیچ عنوان استاندارد نیست اما سازمان آتش نشانی از این حیث با چالش خاصی مواجه نبوده و جهت ارتقا امکانات سخت افزاری موجود تلاش می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.