خوزستان_ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری "مسابقه ملی عکس سیلاب" خبر داد.

«مسابقه ملی» عکس سیلاب برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  عبدالرحیم هوشمند اظهار کرد: مسابقه ملی عکس سیلاب با هدف ثبت آسیب‌های سیلاب بهار امسال به شهرها و روستاهای کشور، نمایش ایثار و مسئولیت‌پذیری هم‌میهنان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و سندنگاری بحران سیل، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، شبکه ملی جامعه و دانشگاه (دفتر خوزستان) و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود، ادامه داد: عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی می‌توانند آثار خود را در همه گونه‌های مستند، به‌ویژه با رویکرد مشارکت و کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان، تخریب محیط زیست، تلاش برای مهار سیلاب و آسیب‌های وارده به شهر و روستاها و زیرساخت‌ها و صنعت و کشاورزی، ارائه دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز درخصوص شرایط شرکت در این مسابقه، گفت: حضور تمامی عکاسان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای دانشگاه‌های سراسر کشور در این رویداد آزاد است و هیچ‌گونه محدودیتی برای ابزار عکاسی (دوربین عکاسی یا تلفن همراه) وجود ندارد.

هوشمند با بیان اینکه پس از داوری هیات داوران به سه نفر برگزیده جوایز نقدی ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه ملی عکس سیلاب تا پانزدهم مهرماه سال جاری و زمان داوری و اطلاع‌رسانی نیز 18 مهرماه تعیین شده است. در آبان امسال نیز برگزیدگان مسابقه اعلام می‌شوند و نمایشگاه برپا خواهد شد.

وی ضمن دعوت از همه دوست‌داران هنر عکاسی برای شرکت در مسابقه، عنوان کرد: علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از سایر شرایط شرکت در مسابقه و چگونگی ارسال آثار به دبیرخانه، می‌توانند به سامانه جامع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به نشانی http://farhangi.scu.ac.ir مراجعه و بخش "فراخوان مسابقه ملی عکس سیلاب" را مطالعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.