همدان- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از رفع ۴۵۰ مورد حوادث نشتی در شش ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

رفع ۴۵۰ مورد نشتی در روستاهای شهرستان نهاوند

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ ابراهیم طاهری ضمن اشاره به عملکرد امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند در شش ماهه ابتدایی سال جاری؛ گفت: در بازه زمانی یاد شده  در حوزه امور مشترکین؛ فروش ۳۶۱ مورد انشعاب  وتعویض ۱۹۷ مورد کنتور معیوب عملیاتی شده است.

طاهری با بیان اینکه  در همین حوزه؛ شناسایی ۶۵ مورد انشعاب غیر مجاز نیز به انجام رسید؛عنوان کرد: از این تعداد ۳۸ مورد تبدیل به مجاز شده است.

وی همچنین ضمن اشاره به عملکرد شش ماهه حوزه بهره برداری؛ اظهارداشت: در این حوزه نیز در بازه زمانی مذکور، موفق به رفع ۴۵۰ مورد نشتی، تعویض ۱۹ مورد شناورو تعمیر ۱۷۰ مورد تاسیسات برقی شدیم.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند همچنین از تعویض سه و نیم کیلومتر شبکه آبرسانی روستای سیاه دره ملوسان  با صرف ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: اصلاح و توسعه ۲ کیلومتر شبکه آبرسانی در روستاهای حسین آباد دهچقایی، جهان آباد، مهین آباد و ورامین سفلی نیز عملیاتی شد.

وی در ادامه با اشاره به تکمیل پروژه آبرسانی روستای بابا رستم با صرف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شش ماهه سال جاری؛ عنوان کرد: همچنین ۴ پروژه نیز در حال حاضر در دست اجرا است که از جمله این پروژه ها میتوان به اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال اصلی گاماسیاب با صرف چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار خبر داد که این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.