یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت : امروز اردوهای جهادی و جوانان جهادگری که به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می‌گیرند، الگوهای بسیار خوبی برای مسئولان هستند

جهادگران الگوی بسیار خوبی برای مسئولان هستند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی صبح سه شنبه در همایش تجلیل از جهادگران استان یزد به اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن ذهن و عقیده مردم از خدمات انقلاب است اظهار داشت: ممکن است دشمن مسئولان را با راهکارهایی به بهانه‌گیری از یکدیگر و دعواهای سیاسی بکشاند تا نتوانند به درستی کار کنند و در نتیجه مردم از این وضعیت متضرر شوند.

وی با بیان اینکه این موضوع سبب می‌شود که مردم نسبت به خدمات انقلاب و فعالیت مسئولان دلسرد شوند افزود : الان زمان آن است که با کنار گذاشتن مسائل و دعواهای سیاسی، همه به میدان بیاییم و مردم را دریابیم و برای رفع مشکلاتشان قدم برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در هر محله و منطقه‌ای باید جوانان بسیجی همان منطقه وارد شوند و با تمام توان برای رفع کمبودها و مشکلات قدم بردارند.

ناصری یزدی خاطرنشان ساخت : همه باید احساس مسئولیت کنیم و در کنار یکدیگر همانند ایثارگری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم و نیات پلید دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه یزد ادامه داد: این که امروز مشاهده می‌شود جوانان ما در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم می‌روند و به صورت شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا محرومیت‌های موجود در مناطق مختلف را رفع کنند بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید این حرکات را با تمام توان حمایت کنند گفت: امروز اردوهای جهادی و جوانان جهادگری که به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می‌گیرند، الگوهای بسیار خوبی برای مسئولان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: همه امامان ما در طول زندگی خود با تمام وجود به مردم خدمت می‌کردند و تلاش برای رفع محرومیت از محرومان را هدف اصلی خود قرار می‌دادند

ناصری یزدی خطاب به جهادگران گفت : برای اینکه خدماتی که به مردم ارائه می‌کنید مورد قبول درگاه حق‌تعالی باشد و تاثیر بالایی داشته باشد باید چند نکته را به صورت ویژه مد نظر قرار دهیم که از جمله این موارد، عدم وجود غرور در کارها و منت نگذاشتن برای خدماتی است که به مردم ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.