سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اتهامات دو روز اخیر انگلیس علیه جمهوری اسلامی گفت: موضع‌گیری‌های انگلستان علیه تهران در برخی اوقات تندتر از آمریکا بوده و به همین دلیل باید روحانی دیدار با بوریس جانسون را لغو کند.

روحانی باید به دلیل اتهامات دو روز گذشته انگلیس به تهران دیدار با جانسون را لغو کند

قدس آنلاین: سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  شورای اسلامی گفت: خط دیپلماسی سال‌های گذشته را اگر دنبال کنیم واقعیت آن است که انگلستان کاملا با آمریکا علیه ایران متحد بودند.

وی افزود: انگلیس در تحریم‌ها و عدم انجام تعهداتش در برجام و فشار بر جمهوری اسلامی و موضع گیری علیه تهران همواره فعال بودند و حتی گاهی اوقات از آمریکایی‌ها هم تندتر بوده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: انگلیس با آمریکا هیچ تفاوتی ندارد و وقتی با آمریکایی‌ها مذاکره‌ای نداریم نباید با انگلیسی‌ها هم مذاکره کنیم.

نقوی‌حسینی گفت: اینکه آقای رئیس‌جمهور چرا دیدار با نخست‌وزیر انگلیس را در دستور کارش قرار داده باید پاسخگو باشد. این در حالی است که ظرف دیروز و امروز انگلستان مواضع تندی را علیه کشورمان اتخاذ کرده است.

وی  گفت: انگلیس در دو روز اخیر اتهامات سنگینی را علیه جمهوری اسلامی زده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس  گفت: باید آقای روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به اعتراض مواضع اخیر انگلستان ملاقات با بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس را لغو کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.