پنجمین نمایشگاه صنعت دارویی «ایران فارما» امروز با حضور شرکت‌های دارویی آستان قدس رضوی در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد.

پنجمین نمایشگاه ایران فارما با حضور شرکت‌های دارویی آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، در پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما، شرکت‌های داروسازی ثامن، شیراز سرم، سامان داروی هشتم و یاراطب متعلق به مجموعه‌ دارویی آستان قدس رضوی حضور دارند.
ایران فارما نمایشگاهی معتبر در صنعت دارویی است که با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت صنعت دارویی کشور از دوم تا چهارم مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه محسوب می‌شود که پنجمین دوره آن توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو و با مشارکت گسترده انجمن‌ها و حضور بیش از ۵۰۰ شرکت دارویی و صنایع وابسته مرتبط داخلی و خارجی برپا می‌شود.
۱۵۰ شرکت خارجی از کشورهای مختلف جهان در این دوره نمایشگاه ایران فارما حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار متخصص از آن بازدید کنند.
غرفه‌های شرکت‌های داروسازی آستان قدس رضوی با حضور شرکت داروسازی ثامن در بخش d غرفه ۲۵۴، سمت چپ محراب مصلای امام خمینی(ره) و غرفه سامان داروی هشتم در بخش d غرفه ۲۰۹ قرار دارد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.