همدان _سرپرست مدیریت پیشگیری رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با آغاز سال تحصیلی جدید در شهر همدان گفت : طبق روال سالهای گذشته طرح استقبال از مهر با آمادگی کامل واحد رفع سدمعبر در کلیه معابر منتهی به مدارس چهار منطقه شهری اجرا می شود .

آمادگی واحد رفع سد معبر در طرح استقبال از مهر
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری رفع تخلفات شهری شهرداری همدان،محمد علی گلشن،مدیریت پیشگیری رفع تخلفات شهری شهرداری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در شهر همدان اظهار نمود : طبق روال سالهای گذشته طرح استقبال از مهر با آمادگی کامل واحد رفع سدمعبر در کلیه معابر منتهی به مدارس چهار منطقه شهری اجرا میشود .
 گلشن  به تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداریها درخصوص پیشگیری و رفع سدمعبر از معابر عمومی اشاره و تصریح نمود با توجه به وظایف ذاتی و قانونی این اداره تمهیدات لازم درخصوص برخورد با عوامل سدمعبر در نظر گرفته شده است.
و ی ضمن برقراری گشت سیار خودرویی در مناطق چهارگانه شهری و استقرار نیروی ثابت در مقابل مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی از هرگونه بساط گستری ، فروش اغذیه غیر بهداشتی توسط دستفروشان و نیز فروش میوه توسط وانت بارهای دوره گرد جلوگیری بعمل خواهد آمد.
 گلشن در پایان ضمن تاکید بر استمرار اجرای طرح انضباط شهری و قدردانی از شهروندان قانونمند ابراز نمود برقراری نظم و انضباط شهری بدون حمایت و همکاری کلیه شهروندان امکان پذیر نخواهد شد
وی گفت :شهروندان هرگونه تخلفات شهری اعم از سدمعبر ، ساخت و سازهای غیرقانونی ، تکدی گری ، تخلیه نخاله های ساختمانی ، نصب زواید فیزیکی و ... را از طریق سامانه مدیریت شهری و با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به این مرکز گزارش نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.