۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 671687

«محمد شریف پناهنده»، ملوان ایرانی که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ در نزدیکی سواحل سومالی توسط دزدان دریایی ربوده شده بود، با ابراز تأسف از کشته شدن هشت نفر از ملوانان توسط دزدان دریایی گفت: متأسفانه همچنان سه نفر از ملوانان در دست این دزدان هستند

بازگشت ملوان ایرانی پس از 4 سال (+عکس)


به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، از ملوانان ربوده شده ایرانی توسط دزدان دریایی سومالی، سه نفر از این ملوانان همچنان در بند دزدان دریایی هستند و ۸ نفر آنها نیز توسط دزدان دریایی کشته شده‌اند.
 

محمدشریف پناهنده پس از بازگشت به کشور در جمع خبرنگاران با تشریح شرایطش در طول چهار سالی که در گروگان دزدان دریایی بوده است، اظهار کرد: در طول این مدت ما در شرایط بسیار بدی به سر می‌بردیم. این دزدان از ما پول می‌خواستند و در ابتدا مطرح کردند که باید یک میلیون دلار به آن‌ها پول بدهیم. ما به آن‌ها گفتیم هیچ کدام از ما چنین امکانی را نداریم ولی آن‌ها ما را در این زمینه تحت فشار قرار می‌دادند و آزار و اذیت می‌کردند.

وی با ابراز تأسف از کشته شدن هشت نفر از ملوانان توسط این دزدان دریایی تشریح کرد: متأسفانه همچنان سه نفر از ملوانان در دست این دزدان هستند. آن‌ها شرایط سختی دارند و ما از دولت ایران، سازمان ملل و سازمان‌های مردم نهادی که در این زمینه فعال هستند می‌خواهیم که برای آزادی این ملوانان تلاش و از تمام امکانات در این زمینه استفاده کنند.

عکس محمدشریف پناهنده قبل و بعد از اسارت توسط دزدان دریایی در سومالی

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.