کرمانشاه- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قصرشیرین از تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های قصرشیرین در ایام اربعین خبر داد.

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های قصرشیرین در ایام اربعین

به گزارش قدس آنلاین؛ بهرنگ بابایی بابیان اینکه برای ایام اربعین ۹ هتل و یک خانه مسافر در شهرستان مرزی قصرشیرین پس از چندسال رکود فعال خواهند شد، اظهار کرد: در سطح شهرستان و نزدیک به مرز خسروی نزدیک به ۱۲ مرکز اقامتی داریم، اما باتوجه به اینکه برخی از آنها مشغول انجام تعمیرات هستند، از این تعداد ۹ مرکز با ۸۰۰ تخت مهیای خدمات‌دهی به زائرین در ایام اربعین خواهند بود.

وی از تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی این شهرستان برای ایام اربعین هم خبر داد و گفت: در هتل‌های سه ستاره شهرستان هزینه هر شب اقامت برای تخت تک نفره حدود ۱۵۰ هزار تومان است که برای ایام اربعین به ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی قصرشیرین هزینه هرشب اقامت برای تخت تک نفره هتل‌های دوستاره را نیز ۷۰ هزار تومان در شرایط عادی اعلام کرد که در ایام اربعین به حدود ۴۰ هزار تومان کاهش خواهد یافت.

وی یادآورشد: در سطح شهرستان تنها یک خانه مسافر داریم که آن هم برای هرشب اقامت برای تخت تک نفره ۱۸ هزار تومان در نظر گرفته‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.