خراسان جنوبی _در سومین روز از هفته دفاع مقدس بهره برداری از پروژه مرمت؛ لایروبی و کول گذاری قنات روستای خیر آباد در بخش ارسک شهرستان بشرویه آغاز شد.

بهره برداری از پروژه مرمت قنات خیر آباد بخش ارسک

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛در سومین روز از هفته دفاع مقدس بهره برداری از پروژه لایروبی ؛مرمت و کول گذاری قنات  روستای خیرآباد از توابع بخش ارسک با حضور امام‌جمعه  ارسک؛فرماندار و جمعی از مسئولین محلی آغاز شد.

سرهنگ دوم پاسدار "مهدی حسنی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با اشاره به نقش ماموریت های بسیج در عمران و آبادانی کشور گفت: نیروهای جان بر کف بسیجی و پاسدار در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین حضور را در صحنه های دفاعی و مبارزه با متجاوزین را داشتند و امروزه هم با اطاعت پذیری از ولایت و رهبری در تمام صحنه های فرهنگی ؛اجتماعی و عمرانی در قالب گروههای جهادی برای کمک به روستائیان زحمت کش بیشترین خدمات رسانی را دارند.

وی گفت :با راه اندازی قرارگاههای محرومیت زدایی و با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان بسیجی ؛واحدهای بسیج سازندگی برای احیاء و مرمت قنوات و چشمه ها آمادگی کامل را دارند تا با حمایت های مسئولین و همیاری مردم برای عمران و آبادانی روستاها تلاش کنند.

فرمانده سپاه بشرویه افزود :برای احیاء قنات روستای خیر آباد با اجرای عملیات نزدیک به ششصد متر مربع خاکبرداری ؛و شصت و چهار متر کول گذاری اعتباری معادل پنجاه میلیون تومان از محل قرارگاه محرومیت زدایی ؛اعتبارات دولتی و همیاری اهالی روستا هزینه شده که نزدیک به ده خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند شده اند.

یاد آوری می شود در ادامه این مراسم حاضرین از محل یک واحد مرغداری و یک واحد گلخانه بازدید و برای کمک به تکمیل این دو واحد در حال ساخت از سوی فرماندار و بسیج سازندگی قول مساعد داده شد.

/انتهای پیام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.