تهیه کننده فیلم «ماجرای نیمروز ۲ رد خون» با بیان اینکه فیلم، جز یک پلان ممیزی خاصی نداشت ، گفت: نسخه اکران سینمایی فیلم نسبت به نسخه جشنواره ۱۲ دقیقه کوتاه تر شده است و تغییراتی هم در تدوین دارد.

الان نمی‌توانم درباره «ماجرای نیمروز ۳» حرفی بزنم

قدس آنلاین: محمود رضوی در نشست خبری اکران فیلم «ماجرای نیمروز ۲ رد خون» در پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد در جمع خبرنگاران گفت: بخش عمده‌ای از سینمای ایران در شهرستانهاست و گردش مالی خوبی در سینماهای شهرستان ها وجود دارد ولی استفاده از این ظرفیت توسط خیلی از همکاران ما در کنار ظرفیت تهران، اولویت ندارد ولی ما هربار که فیلم داشتیم، روال این بوده که اولین اکران‌مان در شهرستان‌ها باشد چون معتقدیم که فیلم تنها برای تهران ساخته نمی‌شود.
او افزود: اولین اکران فیلم ماجرای نیمروز ۲ را مشهد آغاز کردیم که یک روز قبل از اکران تهران است. شروع اکران سراسری این فیلم از سینماهای مشهد بود که در سه پردیس هویزه، ویلاژتوریست و اطلس نمایش داده می‌شود.
رضوی درباره زمان اکران فیلم گفت: زمان اکران، قابل انتخاب توسط ما نبود کما اینکه اکران این فیلم حواشی زیادی داشت، ما دوست داشتیم که اکران این فیلم در عید نوروز باشد که نشد، بعد خواستیم که در عید فطر اکران شود که باز هم نشد و پروانه نمایش فیلم کمتراز یک ماه است که صادر شده، بنابراین ناچار به انتخاب یکی از زمان‌ها بودیم که اول پاییز را انتخاب کردیم چون در حال حاضر رقیب خاصی در اکران نداریم، رقیبی که سینمایش از جنس سینمای جدی باشد مثلاً اگر زمان اکران ما با فیلم خانم آبیار همزمان می‌شد، هر دو فیلم در فروش لطمه می‌خورد ولی خوشبختانه زمان اکران فیلم ما با فیلم‌های «متری شیش و نیم» و «شبی که ماه کامل شد» نبود، آن فیلم‌ها اکران شدند و فروش خوبی هم داشتند.
او اول پاییز را زمان نسبتا مناسبی برای اکران این فیلم دانست چرا که بخشی از مخاطبان این فیلم را دانش آموزان نوجوان و دانشجویان تشکیل می‌دهند.
تهیه کننده این فیلم درباره احتمال ساخت سری سوم ماجرای نیمروز گفت: الان درباره ماجرای نیمروز ۳ نمی‌توانم حرفی بزنم چون خبری از آن نیست.
رضوی با بیان اینکه طی ساخت این فیلم با موانع بسیاری مواجه شدند، یادآور شد: از دیر صادر شدن پروانه ساخت و نمایش بگیرید تا بی علت عقب افتادن برخی مسائل که خیلی ما را خسته کرد اما آنچه که حال همه را خوب می‌کند حمایت مردم از فیلم است، عوامل فیلم سختی های زیادی برای ساخت و نمایش این فیلم کشیدند و امیدواریم که استقبال خوب مخاطبان از این فیلم، خستگی را از تن شان بزداید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.