۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 671738

فرماندار گناباد گفت: انتقال زندان به محل جدید در سال ۱۴۰۰باعث کاهش آسیب های اجتماعی زیادی در این شهرستان خواهد شد.

جابه‌جایی زندان  در سال ۱۴۰۰

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی    گفت: دو دهه از واگذاری زمین و شروع ساختمان و تأسیسات ندامتگاه جدید گناباد می‌گذرد و از پروژه‌های ناتمام قدیمی این شهرستان به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تا سال ۹۶، ۶ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، اضافه کرد: برای سال جاری، ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

قربانی  با تاکید بر اینکه به دلیل طولانی شدن ساخت این پروژه بخش‌هایی از ساختمان احداثی نیاز به تعمیر دارد، متذکر شد: در این طرح پیش‌بینی مراکز اشتغال زندانیان در قالب توسعه طرح نیز دیده شده است.

فرماندار گناباد با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه اجرایی این شهرستان بر این است که این پروژه به سرانجام برسد، یادآور شد: با اتمام ساختمان ندامتگاه جدید گناباد، زندان از دل شهر به‌محل جدید انتقال می‌یابد که نقش مهمی در کاهش تبعات و معضلات اجتماعی دارد.

قربانی تصریح کرد: همکاری بسیار خوبی بین دستگاه قضایی و مجموعه اجرایی گناباد وجود دارد که سبب همگرایی و افزایش تلاش برای اتمام این پروژه شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی اعتبار برای این پروژه برای سال آینده، ۲ میلیارد تومان و سال یک هزار و ۴۰۰، ۴ میلیارد تومان است، تاکید کرد: این پروژه در سال یک هزار و ۴۰۰ تکمیل می‌شود.

فرماندار گناباد با تأکید بر اینکه ساختمان و تأسیسات ندامتگاه جدید گناباد ۷ هزار مترمربع بوده که ۷۰ هزار مترمربع از آن نیز محوطه‌سازی شده است، ادامه داد: ۶ هزار مترمربع نیز دیوارکشی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.