البرز- رئیس هیئت گلف استان البرز در خصوص آخرین وضعیت این رشته گفت: باید پذیرفت که توسعه گلف بدون زیرساخت امکان پذیر نیست.

توسعه گلف البرز بدون زیرساخت امکان پذیر نیست

رقیه علیدوست در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: علیرغم تلاش های فراوان اما هنوز زمین تمرین مناسب در سطح استان وجود نداشته و ورزشکاران برای انجام تمرینات باید به تهران مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: معرفی و شناسایی استعدادهای برتر در رشته گلف مستلزم وجود زمین مناسب است تا بتوان ورزشکاران جدیدی را به این رشته وارد کرد.

متولی گلف استان البرز با اشاره به موفقیت های این هیئت گفت: تاکنون این رشته در البرز فاقد دفتر کار مستقل، پایگاه های شهرستانی و بسیاری از تجهیزات سخت افزاری بوده که امروز تمامی این چالش ها برطرف و به آرامش نسبی دست یافته ایم.

علیدوست تصریح کرد: خانم نیکا خشنود پور نماینده استان به عنوان یکی از استعدادهای برتر ایران شناخته شد این درحالی است که در صورت وجود زمین مناسب می توانیم نفرات بسیاری را به ورزش کشور معرفی کرده و حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.

وی به مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان البرز اشاره کرد و گفت: مستندات گواه آن است که تاکنون تلاش بسیاری برای توسعه گلف البرز صورت گرفته و اگر قرار بر این باشد که بنده به کار خود ادامه دهم بدون شک با قدرت براساس برنامه فعلی پیش می رویم و جهت رفع چالش ها تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.