هفته پنجــم لیگ برتر فوتبال کشــورمان عصر امروز با انجــام چهار دیدار آغاز می‌شــود و چهار بــازی دیگر ایــن هفته فردا برگزار خواهد شــد.

شهرخودرو در محاصره جان سخت ها

حمیدرضا خداشــناس/

به گزارش قدس آنلاین این هفته را می‌توان رقابت برای صدرنشــینی دانســت؛ چرا که پنج تیم پرسپولیس، ســپاهان، تراکتور، ســایپا و نســاجی امید دارند تا با کســب پیروزی برابــر حریفانشــان و البته لغزش رقیبانشان به صدر برســند، البته همه اینها بستگی به این دارد که نفت در مسجد سلیمان مانع پیروزی شهرخودرو شود.

 حفظ صدر؛ مأموریت شاگردان یحیی

اما در مهمترین بازی هفته پنجم شهر خودرو به مسجد سلیمان ســفر کرده تا عصر امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ در شــهر اولین‌ها، شکســت برابر فولاد را جبران کند و با کســب هر ســه امتیاز بازی صدر را کماکان در اختیار داشته باشد.

 شاگردان یحیی به حساسیت سه امتیاز این بازی کاملاً واقفند و می‌دانند کوچکترین لغزش سبب از دست رفتن صدر جدولی میشود که دیگر مدعیان برای آن دندان تیز کرده اند. با توجه به فاصله کم امتیازی بین ۶ تیم اول جدول تساوی هم به درد شهرخودرویی‌ها در این هفته نخواهد خورد و سایر مدعیان را فقط خوشحال می‌کند.

یحیی در این بازی با توجه به بازگشت بازیکنان مصدومش، می‌تواند با قدرت عمل بیشتری وارد زمین شــود و محروم بودن تماشــاگران نفــت از حضور در ورزشگاه در این بازی کار را برای گل محمدی و تیمش آســان تر خواهد کرد.

 اما میزبان این بازی که به نوعی با ســخت ترین قرعه لیگ مواجه شده است و در چهار هفته نخست به ترتیب با تراکتور، صنعت نفت، استقلال و سپاهان بازی کرده، هنوز شکســت نخورده است و چهار تســاوی از تقابل با حریفانش بدست آورده و این خود به نوعی خط نشــان برای صدرنشین لیگ است.

 انگیزه تقابل با مدعیان همواره جزو خصوصیات تیم‌هایی است که تارتار سرمربی آنها بوده و این را بارها در پارس جنوبی نیز مشاهده کردهایم و بیشک همین انگیزه کار را برای حریفانشان سخت میکند. تقابل یحیی و تارتار که زمانی در پرســپولیس همبازی بوده‌اند و حالا جزو مربیان موفق لیگ هستند از نکات جالب این بازی است.

 در دیگــر بازی مهم امروز ســایپا میزبــان تراکتور ســازی اســت که با توجه به اینکه این بازی پیش از دیدار شــهر خودرو و نفت برگزار می‌شــود برنده این بازی می‌توانــد موقتاً به صدر بــرود و امیدوار باشــد شــاگردان تارتار جلو پیروزی مردان یحیی را بگیرند.

از نــکات جالب این بازی این اســت که تراکتور توانســته بدون گل خورده وارد هفته پنجم مسابقات شود و باید دید میتواند به این روند ادامه دهد یا شاگردان صادقی سرانجام در این بازی قفل دروازه شان را باز خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.