رشت- فرماندار شهرستان رشت گفت: طرح " اختصاص چند روز حقوق پرسنل دستگاه‌های اجرایی برای اربعین" در نهادهای اجرایی شهرستان رشت اجرا می‌شود.

طرح "اختصاص چند روز حقوق پرسنل دستگاه‌های اجرایی برای اربعین" در رشت اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ،میرشمس مؤمنی‌زاده در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرستان رشت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس هستیم از این رو یاد و خاطره تمام شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

فرماندار شهرستان رشت ابراز داشت: با توجه به حضور بیست میلیونی شیعیان دنیا در راهپیمایی اربعین و شرکت بیش از ۲.۵ میلیون نفر از مردم ایران در این تجمع بزرگ ملی و مذهبی باید تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایمان به‌نحوی باشد تا شاهد برگزاری باشکوه‌تر این راهپیمایی باشیم.

مؤمنی‌زاده با بیان اینکه باید بسترهای لازم جهت شرکت مردم شهرستان رشت در تجمع بزرگ اربعین فراهم شود تصریح کرد: از تمام مسئولان اداری، اجرایی و موکب‌داران شهرستان رشت و تمام کسانی که همواره در عرصه راهپیمایی اربعین نقش‌آفرینی می‌کنند تشکر می‌کنم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به اینکه تجمع اربعین نشان‌دهنده قدرت عظیم بوده و دارای برکات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است افزود: مردم ما عاشق اهل بیت(ع) هستند از این رو اگر بسترهای لازم جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تجمع اربعین فراهم شود مردم نیز به‌خوبی استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماشین‌ها و خودروهای موردنیاز برای انتقال امکانات و خادمان موکب‌های اربعین شهرستان رشت باید تأمین شود گفت: ماشین‌ها و خودروهای موردنیاز برای انتقال امکانات و خادمان به کشور عراق باید تأمین شود تا موکب‌های شهرستان رشت ناچار به تهیه اتوبوس از یک استان دیگر نشوند.

مؤمنی‌زاده با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان رشت در راستای جمع‌آوری نذورات فرهنگی برای موکب‌های اربعین ابراز داشت: طرح " نذر چند روز حقوق پرسنل دستگاه‌های اجرایی برای اربعین"، طرح مناسبی است که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند این طرح را اجرا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.