خوزستان_ مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان با تاکید بر رفع مشکلات مواکب بانوان گفت: با حذف روادید شاهد رشد چشمگیر تعداد زواران اربعین خواهیم بود.

مشکلات مواکب بانوان بررسی شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرانک موسوی مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان، در بازدید از مواکب خدمات دهی به زائران اربعین با تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای حرم گفت: توفیقی که امروز شامل حال شما شده است به هر کسی نمی رسد، سه سال است برای بازدید مواکب می آیم واضح است این مواکب نیازی به ما ندارند و این ما هستیم که به آنها نیاز معنوی داریم.
موسوی با اشاره به اینکه بارها شاهد حضور بانوان در تمام عرصه ها بوده ایم، خاطر نشان کرد: اگر امروز مردان موفق باشند از پشتیبانی زنان است. آنان در دوران دفاع مقدس، جنگ تحمیلی دوشادوش مردان در پشت صحنه حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه در مواکب نیز بررسی نشان میدهد اکثر زنان در پشت صحنه مواکب مشغول یاری و خدمات رسانی هستند، و در اربعین حضور آنها پررنگ است، یادآور شد: همچون زینب کبری که قوی بودنش حادثه کربلا را زنده نگه داشت و پیامش به ما رسید.
وی بااشاره به خطبه های حضرت زهرا (س) در حمایت از ولایت حضرت علی(ع) گفت: امروز نیز خانمهای توانمندی داریم، شما سختی خانواده خود را برای خدمت به زوار امام حسین به جان می خرید و ما نیز برای بررسی مشکلات و پیگیری آنها نزد شما هستیم، فرمانداری ها برای رفع مشکلات قول همکاری داده اند و اگر مشکلی باقی ماند آن را به ستاد استانی ارجاع می دهیم، از شما نیز می خواهیم ما را از دعای خیر خود بی بهره نگذارید.
مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان در پایان تاکید کرد: با توجه به نیاز نبودن ویزا مسلما بسیاری از زائران، خانوادگی به عراق و مراسم اربعین می آیند و ما امسال تعداد زوارین بیشتری خواهیم داشت که ساماندهی آنها تلاش و همکاری بیشتری می طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.