وقوع رکود اقتصادی در امارات در پی کاهش قیمت نفت، جنگ تجاری میان آمریکا و چین و آشوب‌های سیاسی در این کشور در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) از شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

تحلیل پرس تی وی از دلایل توقف ساخت و ساز در فرودگاه جدید دوبی

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با نگاهی به دلایل افت رشد اقتصادی در امارات و رکود در بخش هایی همچون گردشگری، املاک و مستغلات در این کشور به گفت و گو پیرامون افزایش میزان بدهی های عمومی در امارات و واکاوی دلایل این امر می پردازد.

در این برنامه ضمن بررسی جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد امارات و تاثیر رکود در این بخش بر وضعیت اقتصادی این کشور، وضعیت هتل ها در امارات و  اخراج کارکنان هتل های زنجیره ای در این کشور به دلیل درگیری امارات در تنش های ژئوپلتیک منطقه ای و کاهش قیمت نفت مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر رشد اقتصادی امارات و نگاهی به منابع درآمدی این کشور، مروری بر اقدامات دولت امارات برای مقابله با رکود اقتصادی و واکاوی دلایل توقف ساخت و ساز در فرودگاه جدید دبی به دلیل وضعیت نامساعد اقتصادی در این کشور سایر محورهای مورد بحث در این برنامه است.

برنامه «شکاف اقتصادی» ساعت ۰۰:۰۳ بامداد جمعه ۵ مهر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت ۰۰:۰۳ بامداد، یکشنبه ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و دوشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.