مدیرعامل باشگاه سربداران سبزوار گفت: سربداران تنها تیم بومی لیگ برتر است و اگر کمی شارژ مالی شود، در نیم‌فصل دوم نتیجه خواهدگرفت.

شعبانپور:  سربداران نیاز به کمک دارد

به گزارش قدس آنلاین ؛ قاسم شعبان‌پور ، در خصوص کناره‌گیری علی‌ شعبان‌پور سرمربی سابق سربداران سبزوار اظهار کرد: علی شعبان‌پور پیش از آغاز فصل به دلیل عدم تفاهم مالی از تیم جدا شد. سربداران همانند فصل گذشته حامی و اسپانسر مشخصی ندارد و با حمایت‌های سبحانی‌فر، نماینده سبزوار در مجلس سازماندهی شده است. پس از کناره‌گیری علی شعبان‌پور، از آن جا که فرصت اضافه کردن مربی جدیدی به تیم نداشتیم، به ناچار هدایت تیم را پذیرفتم تا در نیم‌فصل، یک مربی جدید جذب کنیم. با گزینه‌ها در این خصوص مذاکراتی داشته‌ایم، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم. احتمالا طی یکی دو هفته آینده سرمربی سربداران مشخص شود.

مدیر عامل باشگاه سربداران سبزوار در خصوص شرایط تیمش خاطرنشان کرد: تیم خیلی خوبی داریم، بازیکنان‌ همه بومی هستند و به خوبی می‌جنگند. اگر نتایج را دنبال کرده باشید، تمام بازی‌هایی که واگذار کرده‌ایم، با اختلاف دو یا سه گل بوده است. قرار است تیم شارژ مالی شود تا بازیکنان کمی روحیه بگیرند. شرایط سربداران قطعا در نیم‌فصل دوم تغییر خواهدکرد. امیدوارم نیم‌فصل دوم را خوب آغاز کنیم تا به مرحله پلی‌اف صعود کنیم.

شعبان‌پور ادامه داد: تیم ملی هندبال مسابقات انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا را در پیش دارد. در حال حاضر لیگ دو ماه تعطیل است، احتمالا در دی‌ ماه هم بیش از یک ماه تعطیل باشد. تعطیلات بیش از حد در میانه لیگ به هندبال ایران آسیب می‌رساند. مربیان سردرگم هستند و تیم را باید سه بار در طول یک فصل به اوج آمادگی برسانند که کار خیلی سختی است.

وی بیان کرد: سربداران تنها تیم بومی لیگ برتر است. تمام تیم‌ها از نقاط مختلف بازیکن جذب کرده‌اند. از آن جا که اسپانسر خاصی نداریم، نمی‌توانیم نقاط ضعف‌مان را با اضافه کردن بازیکن بپوشانیم. حتی نتوانستیم بازیکنان خودمان را نگه داریم. سقف قرارداد در سربداران 30 میلیون تومان است. در حالی که چند بازیکن‌مان درخواست قرارداد 70 میلیونی کرده بودند که از پرداخت آن عاجز بودیم و در نهایت از تیم‌مان جدا شدند. در حال حاضر چهار بازیکن‌مان در اردوی تیم ملی جوانان در تهران هستند. آنها آینده هندبال خراسان هستند. بازیکنان 17 تا 20 ساله زیادی داریم که در لیگ برتر بازی می‌کنند. اگر نتیجه خوبی هم نتوانیم کسب کنیم، ناراحت نخواهیم شد.

مدیر عامل باشگاه سربداران سبزوار عنوان کرد: در حال حاضر اسپانسر نداریم و روی بازیکنان بومی خودمان که کاملا یکدست هستند، تکیه کرده‌ایم. از این بابت خوشحالیم. اگر کمی شارژ مالی شویم، نتیجه خواهیم گرفت، چرا که تمام شکست‌ها میلی‌متری بوده است. هدف‌مان در وهله نخست، حفظ تیم در رقابت‌ها و پس از آن صعود به پلی‌اف است. سربداران دو سه سال دیگر تیم خوبی خواهدشد.

شعبان‌پور افزود: تمام هزینه‌های باشگاه صرف امور جاری همانند پرداخت ورودیه به فدراسیون شد. ورودی لیگ برتر 40 میلیون تومان بوده که برای تیمی مثل ما خیلی زیاد است. قانون گذاشته‌اند که در بخش جوانان و نوجوانان هم باید تیم دهیم، در غیر این صورت امتیازمان کم خواهد شد. هر بازی خارج از خانه‌ تقریبا 30 میلیون تومان هزینه دارد. به همین سادگی تاکنون 100 میلیون تومان برای بازی‌های خارج از خانه‌ هزینه کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در ورزش، حرف اول را پول می‌زند. باید به ما کمک‌ کنند. استانداری و اداره وزرش‌وجوانان سبزوار باید دست‌مان را بگیرند. تنها کسی که به سربداران کمک کرده، سبحانی‌فر است. او 300 میلیون به تیم کمک کرده که این مبلغ بیشتر صرف هزینه‌های جاری تیم شده است. بازیکنان نیز از ابتدای فصل تاکنون پولی دریافت نکرده‌اند. بابت حمایت سبحانی‌فر در سال جاری و سال گذشته تشکر می‌کنم، اما این پولی که به سربداران تزریق می‌شود، قطره‌ است. پیش از آغاز تمرینات، به عنوان مثال باید 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. این بازیکنان زندگی دارند و ورزش شغل‌شان محسوب می‌شود، اما تاکنون هیچ‌گونه پرداختی نداشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال سربداران سبزوار در نیم‌فصل نخست لیگ برتر از پنج بازی تنها یک برد کسب کرد و با دو امتیاز در جدول 6 تیمی گروه الف در جایگاه پنجم قرار گرفته است. لیگ برتر هندبال سال جاری در دو گروه الف و ب برگزار می‌شود که از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهندکرد.

نتایج سربداران در نیم‌فصل نخست به شرح ذیل است:

هفته اول: سربداران سبزوار 22 – 25 نیروزمینی شهید شاملی کازرون

هفته دوم: ستارگان دشت‌سان 25 – 23 سربداران سبزوار

هفته سوم: سربداران سبزوار 25 – 23 زغال سنگ طبس

هفته چهارم: زاگرس اسلام‌آباد غرب 32 – 31 سربداران سبزوار

هفته پنجم: سربداران سبزوار 27 – 29 ذوب‌آهن اصفهان

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.