هواوی نسخه Lite تبلت MediaPad M۵ خود را در هند راه اندازی کرده است.

تبلت ۱۰ اینچی هوآوی به بازار آمد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هواوی نسخه Lite تبلت MediaPad M۵ خود را در هند راه اندازی کرده است، و این تبلت در ماه مارس در چین راه اندازی شد.

Huawei MediaPad M۵ Lite: مشخصات و ویژگی ها

این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با وضوح کامل IPS و ۱۲۰۰ x ۱،۹۲۰ پیکسلی است، این پنل با فناوری ClariVu ۵.۰ همراه شده است که طبق گزارش ها ، زنده بودن تصاویر و فیلم ها افزایش می یابد، یک دکمه Home  در زیر صفحه نمایش قرار داده شده است و به عنوان یک خواننده اثر انگشت نیز عمل می کند و قلم Huawei M-Pen فلزی نیز با ۲،۰۴۸ لایه از حساسیت به فشار در این بسته گنجانده شده است.

تبلت Huawei MediaPad M۵ Lite همچنین دارای بلندگوهای چهارگانه با تنظیم هارمون کارون است، فناوری پیشرفته‌ی صوتی Histen ۵.۰ این شرکت ، ظاهراً جلوه های صوتی با فرکانس پایین را بهبود می بخشد. در قسمت عملکرد دستگاه ، این تبلت به ترتیب از پردازنده هشت هسته ای Kirin ۶۵۹ با رم ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت در ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، این تبلت همچنین دارای یک باتری ۷،۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند بیش از ۱۵ ساعت دوام داشته باشد و از فناوری Huawei QuickCharge نیز پشتیبانی می کند.

در بخش دوربین ، MediaPad M۵ Lite به یک سنسور ۸MP در پشت و جلو مجهز شده است، دوربین پشتی از ضبط فیلم Full-HD نیز پشتیبانی می کند و اندروید ۸ Oreo را با رابط کاربری EMUI ۸.۰ اجرا می کند.

با وجود ویژگی کنترل والدین ، ​​افراد می توانند ضمن سفارشی کردن مطالبی که مشاهده می کنند فعالیت خود را حفظ کرده و استفاده را محدود کنند. علاوه بر این ، این دستگاه همچنین دارای پنج حالت راحتی چشم است که برای محافظت از بینایی کودک طراحی شده است.

Huawei MediaPad M۵ Lite: قیمت و در دسترس بودن

Huawei MediaPad M۵ Lite با قیمت ۲۱.۹۹۰ روپیه و اختصاصی Flipkart خواهد بود، این تبلت از ۲۹ سپتامبر و در زمان فروش بزرگ میلیارد دلاری Flipkart شروع به فروش خواهد کرد و چندی بعد نیز به سایر نقاط جهان عرضه می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.