به نظر می رسد سامسونگ قرار است به زودی اولین گوشی هوشمند تاشو ، Galaxy Fold را به بازار عرضه کند.

سامسونگ نخستین گوشی هوشمند تاشو را ۹ مهر عرضه می‌کند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به نظر می رسد سامسونگ قرار است به زودی اولین گوشی هوشمند تاشو ، Galaxy Fold را به بازار عرضه کند. IANS با استناد به برخی از منابع  گزارش داده است که غول فناوری کره جنوبی در یک رویداد از اول اکتبر این گوشی هوشمند را در هند معرفی می‌کند. اگر گزارش درست باشد ، Samsung Galaxy Fold به عنوان اولین گوشی قابل تاشو در هند راه اندازی می شود، این گوشی اخیراً پس از رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش و کیفیت ساخت، مجدداً به بازار عرضه شد.

مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy Fold

برای یادآوری ، Galaxy Fold نمایشگر ۷.۳ اینچی QXGA + Dynamic AMOLED را در قسمت داخلی و صفحه نمایش کوچکتر ۴.۶ اینچی HD + Super AMOLED کوچکتر در قسمت بیرونی نمایش می‌دهد، این تلفن از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام بهره می‌برد که به گرافیک Adreno ۶۴۰ نیز مجهز است، این گوشی هوشمند تاشو با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است و در بخش نرم افزار از Android ۹ Pie با رابط کاربری جدید OneUI سامسونگ استفاده می‌کند.

در بخش دوربین ، یک دوربین سه گانه در عقب وجود دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ، دوربین تله ۱۲MP و یک دوربین با زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی است، در قسمت جلو ، یک دوربین اصلی ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عکسبرداری ثانویه ۸ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

قابل ذکر است که یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی بالاتر از نمایشگر کوچکتر در قسمت بیرونی صفحه نمایش وجود دارد، ویژگی‌های اتصال شامل ۵G ، ۴G LTE ، وای فای دو باند ، بلوتوث ۵l۰ ، NFC و GPS با GLONASS است و باتری ۴،۳۸۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع در هر دو حالت سیم و بی سیم ، لیست مشخصات این گوشی هوشمند را کامل می‌کند.

قیمت Galaxy Fold سامسونگ

سامسونگ هنوز قیمت گلکسی فولد را به طور رسمی فاش نکرده است. با این حال شایعات نشان می‌دهد که ممکن است حدود Rs. ۱۴۰,۷۹۰ قیمت داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.