معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۴ میلیون نفر زائر در شش ماهه اول سال جاری به مشهد مقدس سفر کرده اند.

سفر بیش از ۲۴ میلیون زائر به مشهد مقدس در شش ماهه اول سال جاری/ رتبه سوم خراسان رضوی در ثبت نام اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق براتی اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری افتخار میزبانی و خادمی بیش از ۲۴ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۵۶۹ زائر در مشهد مقدس را داشته ایم که در مقایسه با شش ماهه سال گذشته این آمار ۲۲.۴ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن رویداد عظیم اربعین حسینی افزود: طبق آمار تا به این لحظه بیش از یک میلیون نفر در سامانه سماح کشوری ثبت نام کرده اند که به ترتیب تهران، خوزستان و خراسان رضوی مقام اول تا سوم را در اختیار دارند، لذا پیش بینی می شود آمار زائران ایرانی پیاده روی اربعین حسینی امسال بیش از۳ میلیون نفر باشد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با ارائه آماری از حضور زائران دهه پایانی صفر در سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته در ایام دهه پایانی صفر حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر زائر سواره و بیش از ۴۳۵ هزار نفر زائر پیاده در مشهد مقدس داشته ایم، لذا با برنامه ریزی های خوبی که در ستاد خدمات سفر و ستاد پایانی صفر انجام شده، آمادگی داریم تا به نحو مطلوب و شایسته ای در ایام پایانی صفر میزبان خوبی برای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) باشیم.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.