شیخ دیاباته به واسطه مصدومیتی که مدت‌هاست با آن دست و پنجه نرم می‌کند، باید یک ماه دور از میادین باشد. شیخ پیش از شروع فصل نیز مصدومیتی را تجربه کرد که سبب شد یک هفته از تمرینات تاکتیکی دور باشد. او حالا نیز اختصاصی تمرین می‌کند تا شاید با عادی شدن شرایط بتواند به میادین بازگردد واستقلال را در بازی‌های لیگ همراهی کند. شیخ به آینده استقلال خیلی امیدواراست.

بدشانسی‌های استقلال بیش از حد است

*یکی از مهم‌ترین بازی‌های استقلال در لیگ نوزدهم را از دست دادی. دیدار مقابل پرسپولیس. شاید ابتدای فصل خودت را برای این بازی آماده کرده بودی.

می‌دانستم که یکی از مهم‌ترین بازی‌های استقلال مقابل پرسپولیس است. درباره دربی ایران چیزهای زیادی شنیده بودم. می‌دانستم تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌روند اما چه حیف که این بازی را از دست دادم و نتوانستم برای استقلال بازی کنم. شاید در بازی برگشت طعم شیرین بازی مقابل رقیب سنتی را بچشم.

*وقتی آن همه هوادار را در بازی دو تیم دیدی چه حالی شدی؟

خیلی زیبا بود. آن شور و شوقی که در ورزشگاه به پا شد را در کمتر جایی دیده بودم. این یک بازی خاص است که تماشاگران دنبال نتیجه‌اش می‌روند و هیچ کدام از هواداران دو تیم دوست ندارند بازنده باشند.

*خودت را بابت مصدومیت سرزنش می‌کنی؟

مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می‌آید. مهم این است که امیدوارباشی، خوب تمرین کنی و در بازی‌های بعد جبران کنی. هدف من این است که در سریع‌ترین زمان ممکن به ترکیب استقلال برگردم.

*چه زمان این اتفاق می‌افتد؟

مشخص نیست. باید از پزشک استقلال بپرسید. به زودی برمی‌گردم. مطمئن باشید.

*چه احساسی در استقلال داری؟ خوب یا بی‌تفاوت؟

احساسم خیلی خوب است. اینجا راحتم. جَو بسیار خوبی در تمرینات حاکم است. البته ما بدشانسی‌هایی آوردیم که احساس می‌کنم بیش از حد بوده. استقلال این قابلیت را دارد که به زودی به شرایط ایده‌آل بازگردد. ما در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم.

*درباره تو گفته می‌شد که پیش از حضور در استقلال از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی. این ادعا را کالدرون مطرح کرده بود.

یک فوتبالیست ممکن است از هرجایی پیشنهاد داشته باشد اما الان دیگر وقت صحبت درباره این مسائل نیست. ترجیح می‌دهم درباره آینده خودم و استقلال حرف بزنم.

*خودت قبول داری که استقلالی‌ها انتظار دارند جای تیام را پر کنی؟

تیام بازیکن خوبی است و به استقلال نیامدم جای او را پر کنم و می‌خواهم جای خودم بازی کنم. اگر پس از دو سال از ایران بروم سرم را بالا می‌گیرم که با افتخار رفتم. برای گلزنی اعتماد به نفس دارم و زمانی که اعتماد به نفس را از دست بدهید همه چیز را از دست می‌دهید.

*آینده استقلال را چطور پیش بینی می‌کنی؟ این تیم به کورس برمی‌گردد؟

تیم خوبی داریم. مطمئناً این اتفاق می‌افتد. کمی بدشانس بودیم. یک برد که بیاوریم همه چیز درست می‌شود. من هم امیدوارم هرچه زودتر برای استقلال گل بزنم. برایش لحظه شماری می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.