البرز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج گفت: همزمان با هفته ایمنی وآتش نشانی ویژه برنامه های متنوعی از سوی این سازمان برای معرفی خدمات و تلاش های این سازمان در سطح شهر در حال اجرا است.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته ایمنی وآتش نشانی

محمد یساولی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: برای نخستین بار تئاتر خیابانی با محوریت آموزش ایمنی در بوستان های مختلف سطح شهر در حال اجراست و خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان و اقشار مختلف مردم روبرو شده است.

وی ادامه داد: از اول مهرماه تمامی نیروها به حالت آماده باش هستند و درب ایستگاه های آتش نشانی به روی مردم باز شده است و در ادامه آتش نشانان با حضور در مراکز انتقال خون کرج و اهدای خون خود در این کار خیر سهیم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی کرج خاطرنشان کرد: بازدید از کودکان بی سرپرست، قرائت زیارت عاشورا و فاتحه در جوار قبور آتش نشانان فقید، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه، بازدید از بازنشستگان آتش نشانی و نیز تجلیل از آتش نشان ها در پارک چمران از اهم برنامه های سازمان آتش نشانی کرج در این هفته است  که طیق زمانبندی در حال انجام است.

یساولی با بیان این که برنامه های تکریم آتش نشانان نباید محدود به هفته گرامیداشت هفته ای خاص باشد، عنوان کرد: تکریم و صیانت از نیروهای آتش نشانی از مهم ترین اهداف سازمان بوده و به بهانه های مختلف جهت حفظ  وارتقاء سلامت روحی و جسمی کارکنان آتش نشانی تلاش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.