ایلام-فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان ایلام به خصوص مردم شهر مهران این افتخار را پیدا کرده اند که بتوانند خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشند و این یک توفیق آسمانی است که نصیب مردمان این خطه شده است.

تمامی ظرفیت های سپاه در اختیار زائران اربعین قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سلامی  روز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین در مهران، با بیان اینکه اربعین یک راهپیمایی بی نظیرجهانی است که درعالم مثال ندارد ونقطه همدلی مسلمانان ومحبان امام حسین (ع) است، اظهار داشت: نمونه آن دیدار جمعی از موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب است که در ذهن ها گنجانده نمیشد که روزی این دیدار صورت گیرد واین بیان کننده همدلی وقدرت مسلمانان است.

وی افزود:عاشورا به یک منبع قدرت وهویت بخش برای ما تبدیل شده است، امروز ما موظف هستیم که تمام ظرفیت وتوان خود را به کاربگیریم که کل این جریان به زیباترین شکل مدیریت شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان ما امروز پژمرده و زخم خورده هستند و نباید از آنان غافل شد لذا بایستی مراقبت لازم صورت پذیرد، مدیران ما باید در این مدت در صحنه حضوری فعال و گسترده داشته باشند و بر تمام ابعاد موجود اشراف کامل داشته باشند.

سردار سلامی با بیان اینکه مردمی که در این راهپیمایی حضور دارند دعوت شده های امام حسین (ع) هستند و باید مراقبت کنیم تا به بهترین نحو ممکن پذیرای زوار باشیم، بادآور شد: مردم استان ایلام بخصوص شهر مهران همیشه با آغوش گرم پذیرای زوار هستند.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت و از هیچ تلاش و کوششی در راستای خدمت رسانی دریغ نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.