البرز- سرمربی تیم شهدای رزکان البرز با اشاره به مسابقات جام حذفی و روبرو شدن این تیم باتیم لیگ برتری پیکان تهران گفت: بدون شک کار بسیار دشواری مقابل پیکان داریم اما بازیکنان شهدای رزکان هم برای تفریح به مصاف این تیم نمی روند.

برای تفریح به دیدار پیکان نمی رویم/روی حمایت کرجی‌ها حساب باز کرده‌ایم

محسن کریمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: پیکان از آمادگی به مراتب بیشتری نسبت به ما برخوردار است اما ما نیز خود را از پیش بازنده نمی دانیم چراکه جوانان شهدای رزکان از انگیزه خاصی برخوردار هستند.

وی ضمن خرسندی از کسب یک امتیاز در خانه سردار بوکان در دومین هفته از رقابت های فوتبال دسته دوم کشور گفت: هر تیمی به بوکان سفر کند تحت تأثیر فشار روانی هواداران سردار قرار می گیرد و معتقدم شاگردان پیروز قربانی یکی از شانس های صعود به لیگ یک خواهند بود.

سرمربی تیم شهدای رزکان البرز تصریح کرد: سردار بوکان بازی قبل خود را بر حسب اتفاق واگذار کرده بود و به گرفتن ۳ امتیاز مقابل شهدای رزکان امید زیادی داشت اما بازیکنان تیم ما با غیرت مثال زدنی خود در خانه حریف توانستند یک امتیاز حیاتی را کسب کنند.

کریمی ضمن دعوت از مردم کرج برای حمایت از تیم شهر خود در بازی های خانگی گفت: سومین هفته از لیگ دو در کرج میزبان پاس همدان خواهیم بود که با حمایت هواداران خود با شکست این تیم به جمع مدعیان بالای جدول اضافه می شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم شهدای رزکان از ابتدای فعالیت خود متعلق به تمام مردم کرج بوده و بازیکنان این تیم با حمایت همشهری های خود در آینده حریف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.