قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: ملت ایران اجازه تکرار عاشوراها و خرمشهرها را به دشمنان نخواهند داد.

ملت ایران اجازه تکرار عاشوراها و خرمشهرها را به دشمنان نخواهند داد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی در ویژه برنامه «گردهمایی بسیجیان آستان قدس رضوی» که   پنجشنبه ۴ مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور تولیت آستان قدس رضوی و بسیجیان پایگاه‌ها و ادارات آستان قدس رضوی در محل سازمان مرکزی برگزار شد، عنوان کرد: این ایام یادآور مسائل متعددی است که یکی از آنها حسرت ما جامانده‌ها از طعم شیرین شهادت است.
وی ابراز کرد: گرامیداشت و پاسداشت هفته دفاع مقدس، برای ما یادآور و تذکری از این حقیقت است که دفاع مقدس حادثه‌ای نیست که محدود به زمان باشد؛ رزمندگان ما در راه اسلام، قرآن و حفظ باورها و اعتقادات دینی جان خود را نثار کردند و عزت و سربلندی را برای کشور و جامعه اسلامی رقم زدند و این راه عزت و سربلندی است که با ایستادگی رقم می‌خورد.
خاکسار قهرودی با بیان اینکه دفاع مقدس یک جریان، مسیر و نقشه راه است، ادامه داد: دفاع مقدس یک‌ جریان تاریخی بوده و همچنان که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با پیروی از امام خمینی(ره) منجر به عزت کشور شدند، امروز نیز رمز توفیق و موفقیت ما در تبعیت محض از ولایت فقیه است.
وی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و ایستادگی‌های ملت ایران در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: برای دفاع از عزت کشور و ارزش‌های اسلامی تمام داشته‌های خود را به میدان خواهیم آورد و ملت انقلابی و بابصیرت ایران اجازه نخواهند داد بار دیگر عاشوراها و خرمشهرها در این کشور تکرار شود و برای این هدف، تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.
خاکسار قهرودی ادامه داد: هفته دفاع مقدس و حضور ما در این گونه ویژه‌برنامه‌ها تجدید عهد و پیمان و اعلام وفاداری با شهدا، امام راحل و رهبری معظم انقلاب است و نشان دهنده آمادگی ما برای مبارزه با هر حادثه‌ای است که مملکت و نظام مقدس اسلامی را تهدید می کند.
وی همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس را اعلام قدرشناسی از خانواده شهدا دانست و گفت: اگر شهداء و صبر و ایستادگی خانواده معزز آنان نبود، امروز ما نمی‌توانستیم با آسایش زندگی کنیم.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: پرچم‌هایی که شهدا با خون خود در این سرزمین برافراشتند، باعث حفظ و نگهداری این مملکت شده است و ما وظیفه داریم برای برافراشته ماندن این پرچم‌ها تلاش کنیم. اگر ما امروز با عزت در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم به برکت این پرچم‌ها و خون‌ شهداست.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.